AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Er utrolig mye negativt mot menn med foreldrer fra Asia som jeg har merket på den ene tråden her. Men jeg kan si en ting: De har en fordel over norske menn, Hva kan det være? Jo de kan reise til der familien dems komme fra og gifte seg med en av de lokale damene. De aller fleste land i Sørøst-Asia er utviklingsland, så er nok en del damer som har lyst å reise vekk. Hvis norske kvinner har et så negativt syn på asiatiske menn, så kan de heller bare gifte meg sine egne. Men det skal jo ikke være sånn når de mennene er oppvokst og integrert i det norske samfunn? Ikke rart vi får segrering og klassekillet.... Anonymkode: ca59a...9f4
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Og hva er fordelen med det? Anonymkode: cd0fd...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar Hva hindrer norske menn å gjøre det samme? Dessuten kan jeg godt forstå at noen vil gifte seg med en de ligner på og som har de samme referansene, liker den samme maten osv. Er ikke sikkert det er "andrevalget" å finne seg ei kone fra hjemlandet, men planen hele tiden. Anonymkode: 43a0f...373
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar Vi har jo alle asiatiske røtter, sånn med tanke på at vi er indoeuropeere. Anonymkode: e666a...e84
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Skrevet 26. januar Norske menn kan gjøre akkurat det samme? Og hvite menn finner asiatiske kvinner mest attraktive, asiatiske kvinner finner hvite menn mest attraktive. Anonymkode: 959f2...73c 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Norske menn kan gjøre akkurat det samme? Og hvite menn finner asiatiske kvinner mest attraktive, asiatiske kvinner finner hvite menn mest attraktive. Anonymkode: 959f2...73c Stemmer, jeg har selv asiatisk kone. Anonymkode: 6419e...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå