AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Jeg kunne tenke meg en seng med oppbevaring under. Vurdere å kjøpe en treramme med skuffer og en god madrass seperat. Derfor lurer jeg på om en madrass vil være like støttende for kroppen som en kontinentalseng? Tenker kanskje nei, siden en kontinentalseng har jo to madrasser? Hva er deres erfaringer ? Anonymkode: 4d7bd...962
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Jeg har aldri sovet så godt som etter at vi kastet ut kontinentalsengen og gikk over til vanlig seng med to madrasser ved siden av hverandre (og overmadrass som dekker hele). Går aldri tilbake til kontinental. Gå til en seriøs forhandler, så får du hjelp til å finne riktig madrass for deg. Anonymkode: 42523...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar Det er madrassen og overmadassen som avgjør, ikke om det er kontinental, ramme, eller vendbar madrass. Jeg har kontinental fra Jensen og elsker den. Fjærsystemet er helt utrolig bra. Men fastheten må jo være riktig, ligger man for mykt eller hardt så er det ikke noe godt. Ingenting i veien for å ligge godt på vendbar madrass heller, så lenge madrassen og overmadrassen har godt fjærsystem/gir god støtte/trykkavlastning. Det er ofte ikke tilbud på vendbare madrasser hos de store møbelkjedene, men ser at Møbelringen har tilbud på noen fra Wonderland. Så kommer det an på budsjett da Anonymkode: fa156...b4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå