AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Den største fikk et servise til navnefest, nå er det navnefest til søsken, må man gi servise fra samme serie eller kan man gi forskjellige? Anonymkode: 281b2...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar (endret) Kan helt fint gi forskjellige, det kan være en fordel også, så de ikke blandes…? Endret 25. januar av Fjugur 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar (endret) Behøver ikke gi likt. Kan jo være greit å gi forskjellige. Her fikk nå sønnen fra kardemommeby og jenta fikk fra mummi Endret 25. januar av jegerrinne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Fjugur skrev (1 time siden): Kan helt fint gi forskjellige, det kan være en fordel også, så de ikke blandes…? Fargen hadde vært ulikt usnsettt så de hadde nok ikke blitt blandet Anonymkode: 281b2...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Takk for svar, da tenker jeg at jeg gjør som planlagt å gir to forskjellige Anonymkode: 281b2...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar What? De som skal samle på ett servise velger jo selv hvilket? Kunne aldri tenkt meg å ha likt servise som begge mine søsken. Anonymkode: 294bd...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): What? De som skal samle på ett servise velger jo selv hvilket? Kunne aldri tenkt meg å ha likt servise som begge mine søsken. Anonymkode: 294bd...280 Å kjære vene,, lese hele spørsmålet kanskje Anonymkode: 281b2...a5f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar Vi fikk hvert vårt service, hvert vårt sølvbestikk, og så videre. Tenker at det er det vanlige Anonymkode: 212e3...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): What? De som skal samle på ett servise velger jo selv hvilket? Kunne aldri tenkt meg å ha likt servise som begge mine søsken. Anonymkode: 294bd...280 Hva med de som skal samle på to? Anonymkode: f285f...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Del Skrevet 25. januar Servise til navnefest? Til en baby, altså? Er det vanlig? Hva i all verden skal en baby med det? Servise setter man vel ikke pris på før man er 30, og da er vel motebildet helt annerledes? Anonymkode: 90975...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Del Skrevet 25. januar Det er to ulike individer. Gi hvilken gave du vil, uavhengig av hva storesøsken fikk Anonymkode: d11ce...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Servise til navnefest? Til en baby, altså? Er det vanlig? Hva i all verden skal en baby med det? Servise setter man vel ikke pris på før man er 30, og da er vel motebildet helt annerledes? Anonymkode: 90975...4ff Anonymkode: 3fab3...89d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #13 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Servise til navnefest? Til en baby, altså? Er det vanlig? Hva i all verden skal en baby med det? Servise setter man vel ikke pris på før man er 30, og da er vel motebildet helt annerledes? Anonymkode: 90975...4ff Ja, det er veldig vanlig! Det er barneservise og ikke vanlig servise som man gjerne samler på som voksen. Anonymkode: 847a3...bb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #14 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Servise til navnefest? Til en baby, altså? Er det vanlig? Hva i all verden skal en baby med det? Servise setter man vel ikke pris på før man er 30, og da er vel motebildet helt annerledes? Anonymkode: 90975...4ff Det er helt vanlig å gi barnearbeidere og brukes fra de er små Anonymkode: 281b2...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #15 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er helt vanlig å gi barnearbeidere og brukes fra de er små Anonymkode: 281b2...a5f Huff, det håper jeg virkelig ikke er vanlig : å gi barnearbeidere. Anonymkode: ff0e2...6e3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. januar #16 Del Skrevet 25. januar (endret) Våre fikk barneservise i gave av en grandtante og alle fikk helt ulike serier. (Eldste fikk Farm Animals fra Villeroy & Boch, mellomste fikk Birds fra Auerhahn og yngste fikk Disneyprinsesser fra WMF.) Det synes jeg var kjempefint. Ikke bare er det enkelt å vite hvilket servise som er hvem sitt, men alle har sin egen med sitt helt egen form og uttrykk. De ble mye brukt da barna var små (men ikke noe som helst nå lenger og det er vel naturlig, de får dem med seg når de flytter, kanskje de blir brukt til barnebarna?). Endret 25. januar av Arkana 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #17 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Servise til navnefest? Til en baby, altså? Er det vanlig? Hva i all verden skal en baby med det? Servise setter man vel ikke pris på før man er 30, og da er vel motebildet helt annerledes? Anonymkode: 90975...4ff Barneservise, vil jeg tro. Egnet kopp, tallerken, skål i samme mønster, ofte Hakkebakkeskogen, Karius og baktus e.l. Anonymkode: 4a24a...3be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #18 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er helt vanlig å gi barnearbeidere og brukes fra de er små Anonymkode: 281b2...a5f Barneservise Anonymkode: 281b2...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå