AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Ser på treningssenteret her at det virker som flere dropper det (mulig de har gått til senteret da og tar det som oppvarming, det har jeg ikke kontroll på) Eller er det ikke like viktig lenger som vi lærte før? Anonymkode: 6f109...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar https://nhi.no/trening/aktivitet-og-helse/treningsrad-generelle/kom-i-gang-med-styrketrening/husk-oppvarming Anonymkode: e6aad...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Jeg går som regel 20-45 minutter først, så gjør jeg noen bevegelser for å myke opp kroppen i 5 min. Føler det holder i massevis. Anonymkode: ddc4f...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Oppvarming betyr jo ikke nødvendigvis å gå på en tredemølle da. Jeg liker dynamisk oppvarming før styrke + noen lettere vekter før jeg starter første arbeidssett Anonymkode: 6178c...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Jeg varmer opp med lettere vekter først, og bygger det oppover på en måte. Starter alltid med de to tyngste øvelsene først. Da tar jeg flere sett på disse øvelsene før jeg løfter skikkelig tungt. Anonymkode: 4172b...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar 3-4 minutt rask gange på tredemølle er perfekt. Anonymkode: 5ae57...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Del Skrevet 26. januar Jeg løper 5-10 min på mølle først. Men føler egt ikke det trengs, funker fint å starte med litt lettere vekter bare. I helgen når jeg har god tid kan jeg jogge 30 min først, men kan like gjerne ta løpingen på slutten også om jeg ser at klokken tillater det. da jeg var ny til trening varmet jeg opp lenge og tøyde ut lenge etterpå, men kan ikke si jeg merker noe forskjell etter at jeg har droppet det. Anonymkode: 46208...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå