AnonymBruker Skrevet 25. januar #21 Del Skrevet 25. januar Kvitteringen ser sånn ut? Vet ikke om det vil si den er betalt? Anonymkode: a9158...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romantikk Skrevet 25. januar #22 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): stolte på henne før, ganske mye! Men syntes d er rart hun ikke nevnte dette da vi snakka på tlf? + ikke spurte før hun brukte? Anonymkode: a9158...a45 Ja, det var merkelig. Men kanskje det er en misforståelse fra Power. Hun brukte din oC, ditt navn kom automatisk opp siden det var fra din pc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. januar #23 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Power hvor jeg bor spør alltid om navn og telefonnummer når jeg handler der, når jeg sier nei takk så blir de sure og sier at da har jeg ingen rett på garanti osv. og jeg sier bare nei takk igjen, tviler på at de sjekker ID om du oppgir navn og telefonnumer. Anonymkode: c9ac0...da7 De juger. De juger så det spruter spybæsj ut av trynet dems. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #24 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tenker om hun kanskje har putta det på delbetaling ellerno? går ikke Ann å ringe dem idag for er lørdag. Men skal ringe mandag og spørre om den er betalt! Anonymkode: a9158...a45 Skulle hun tatt den på delbetaling så måtte hun hatt ditt person nummer og ID, så hun har nok kun oppgitt ditt nummer. Når du handler på Elkjøp og powerså kan du bare oppgi et telefon nummer, ingen som sjekker det, Da får du kvitteringen på din mail, ikke noe annet enn det. Det er ikke sånn at du er ansvarlig hverken for betalingen eller noe. Merkelig å gjøre det da Anonymkode: f297f...9b1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #25 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Endre passord på hva da? : Anonymkode: 0a907...e10 På brukeren. Kjæresten min oppga mitt nummer, men sin egen epost. Da oppdaterte de brukeren min på power med hans epost, og han kunne logge inn på min bruker ved å be om nytt passord. De spurte ikke om det skulle oppdateres, og ingen av oss merka det før jeg ikke kunne logge inn lengre. Han sa mitt nummer siden hentekoden skulle til meg, og sin epost siden han trengte kvitteringen. Null forståelse fra dem på at det faktisk ikke er greit å endre brukerdetaljer uten å sjekke at det er greit først! Da hadde han takket nei, og heller videresendt hentekoden til meg. Anonymkode: 626d9...2c4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #26 Del Skrevet 25. januar Kan det hende hun vil skjule kjøpet for noen? Foreldrene sine eller kjæresten sin? Uansett rart å ikke spørre deg. Jeg hadde sendt en mld til venninnen og spurt, uten å være sur eller noe, bare spørre hvorfor hun kjøpte en pc i ditt navn. Anonymkode: 66c50...d27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 25. januar #27 Del Skrevet 25. januar Det står 0 på Mycredit. Så vidt jeg forstår betyr det at den ikke er kjøpt på kreditt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #28 Del Skrevet 25. januar Men herlighet, det er vel bare å spørre venninnen din? Si at du fikk en merkelig melding fra Power om kjøp av PC, og ser at det er hennes navn. Ville vært rimelig spent på forklaringen selv… Dette gir jo liten mening. Anonymkode: fda78...98a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #29 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan det hende hun vil skjule kjøpet for noen? Foreldrene sine eller kjæresten sin? Uansett rart å ikke spørre deg. Jeg hadde sendt en mld til venninnen og spurt, uten å være sur eller noe, bare spørre hvorfor hun kjøpte en pc i ditt navn. Anonymkode: 66c50...d27 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men herlighet, det er vel bare å spørre venninnen din? Si at du fikk en merkelig melding fra Power om kjøp av PC, og ser at det er hennes navn. Ville vært rimelig spent på forklaringen selv… Dette gir jo liten mening. Anonymkode: fda78...98a Hun sa: Fordi en mann hadde telefon nummeret mitt før jeg fikk det, og da jeg prøvde det å registrere med nummeret mitt, kom det opp navnet hans og addressen han på Power sin data» (hun bytta nylig mobil nr) en uke siden ca Anonymkode: a9158...a45 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 25. januar #30 Del Skrevet 25. januar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun sa: Fordi en mann hadde telefon nummeret mitt før jeg fikk det, og da jeg prøvde det å registrere med nummeret mitt, kom det opp navnet hans og addressen han på Power sin data» (hun bytta nylig mobil nr) en uke siden ca Anonymkode: a9158...a45 Ved at din venninne har fått et tidligere benyttet telefonnummer kan nummeret henge igjen enkelte steder. Normalt kan en logge inn og oppdatere informasjonen ved å få tilsendt passord til nettstedet på SMS. Dermed kan din venninne få tilgangen til Power profilen igjen. Endret 25. januar av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 25. januar #31 Del Skrevet 25. januar Jeg hadde bare tenkt at venninna di ville gi deg bonuspoeng jeg da.... er du SIKKER på at hun ville svindle deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #32 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun sa: Fordi en mann hadde telefon nummeret mitt før jeg fikk det, og da jeg prøvde det å registrere med nummeret mitt, kom det opp navnet hans og addressen han på Power sin data» (hun bytta nylig mobil nr) en uke siden ca Anonymkode: a9158...a45 Da er det en logisk forklaring, men hun kunne nok sagt i fra. Anonymkode: fba72...7fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #33 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvitteringen ser sånn ut? Vet ikke om det vil si den er betalt? Anonymkode: a9158...a45 Den er betalt. Ser ut som en helt vanlig kjøpskvittering. Anonymkode: c86af...ee0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #34 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal gjøre det. Men ossen kan jeg vite om produktet er betalt? For hva hvis jeg plutselrig får regningene hennes? Anonymkode: a9158...a45 Spør POWER. "Venninnen" din kan du jo tydeligvis ikke stole på. 😟 Anonymkode: d1069...306 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #35 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men herlighet, det er vel bare å spørre venninnen din? Si at du fikk en merkelig melding fra Power om kjøp av PC, og ser at det er hennes navn. Ville vært rimelig spent på forklaringen selv… Dette gir jo liten mening. Anonymkode: fda78...98a Ja! Tror du virkelig noen her kan svare deg ts? Anonymkode: f9767...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #36 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan hvem som helts kjøpe ting fra power med hvem som helts sitt navn? Anonymkode: a9158...a45 Ja, min bror ga meg gave fra Power og satte den i mitt navn sånn at jeg skulle kunne ha garantien i mitt navn. Han bare fortalte det til meg etter jeg fikk den. Anonymkode: d1069...306 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #37 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja! Tror du virkelig noen her kan svare deg ts? Anonymkode: f9767...7bc Ser nå at du har snakket med henne. Til en annen gang, det lønner seg ofte å gå direkte til kilden. Anonymkode: f9767...7bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #38 Del Skrevet 25. januar Jeg får tilsendt alle Elkjøp-kvitteringene til en mann på andre siden av landet. Det går til min epost som er et vanlig jentenavn og årstall. Har pågått i 6+ år nå, så jeg antar han ikke bryr seg så mye. 🙃 Ikke noen verifisering før det ble lagt til, så er ikke overrasket at noen kan kjøpe ting i ditt navn så lenge de betaler kontant. Anonymkode: bf59d...04c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #39 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvitteringen ser sånn ut? Vet ikke om det vil si den er betalt? Anonymkode: a9158...a45 Det jeg kan se her er at hun var inne hos Power og ikke på nett og kjøpte den. Vet ikke om det hjelper for noe. Anonymkode: d1069...306 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 25. januar #40 Del Skrevet 25. januar Ja, du er drama. Herregud så krisemaksimering for ingenting. Hun hadde jo ikke fått kjøpt på KREDITT uten id og avtale. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå