AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Veninna mi kjøpte en pc på mitt navn igår uten å fortelle noe? Jeg hadde aldri funnet ut dette, men fikk sms fra power «takk for ditt kjøp» jeg gikk inn og sjekket på min power nettside og der var det en pc kjøpt igår i området hun bor. Hun viste meg hennes pc igår og alt hun kjøpte men sa ingenting om at hun brukte mitt navn? hvordan kan power la hvem som helts gjøre dette hvafaen? Uten id???? jeg vet ikke om pcen er betalt for engang? Jeg har fått 150 bonus poeng da pc kosta 8000.??? Men forstår ikke hvorfor er den på min navn?? hva konsekvenser kan jeg få av dette? Anonymkode: a9158...a45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Jeg har ingenting imot det da det er betalt + jeg fikk bonuspoeng. Men handler om at hun ikke sa noe? Bare brukte mitt nummer? Why??? Just Why?? Anonymkode: a9158...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Power hvor jeg bor spør alltid om navn og telefonnummer når jeg handler der, når jeg sier nei takk så blir de sure og sier at da har jeg ingen rett på garanti osv. og jeg sier bare nei takk igjen, tviler på at de sjekker ID om du oppgir navn og telefonnumer. Anonymkode: c9ac0...da7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Power hvor jeg bor spør alltid om navn og telefonnummer når jeg handler der, når jeg sier nei takk så blir de sure og sier at da har jeg ingen rett på garanti osv. og jeg sier bare nei takk igjen, tviler på at de sjekker ID om du oppgir navn og telefonnumer. Anonymkode: c9ac0...da7 Men altså, syntes det er svikt fra veninna mi at hun ikke spurte meg…. + skjønner ikke om produktet er betalt i sin helhet? Står ikke noe spesefikk i kvittering Anonymkode: a9158...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romantikk Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Hm, spør henne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Power hvor jeg bor spør alltid om navn og telefonnummer når jeg handler der, når jeg sier nei takk så blir de sure og sier at da har jeg ingen rett på garanti osv. og jeg sier bare nei takk igjen, tviler på at de sjekker ID om du oppgir navn og telefonnumer. Anonymkode: c9ac0...da7 + hun kjøpte uten forsikring osv Anonymkode: a9158...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar Romantikk skrev (Akkurat nå): Hm, spør henne Skal gjøre det. Men ossen kan jeg vite om produktet er betalt? For hva hvis jeg plutselrig får regningene hennes? Anonymkode: a9158...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romantikk Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal gjøre det. Men ossen kan jeg vite om produktet er betalt? For hva hvis jeg plutselrig får regningene hennes? Anonymkode: a9158...a45 Spør om det og. Er dette en venninne du stoler på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar Ring power å spør hvorfor det har blitt registrert et kjøpt på en pc i ditt navn? Si at du ikke har kjøpt noen pc… Anonymkode: 275fe...66a 17 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Del Skrevet 25. januar Romantikk skrev (2 minutter siden): Spør om det og. Er dette en venninne du stoler på? stolte på henne før, ganske mye! Men syntes d er rart hun ikke nevnte dette da vi snakka på tlf? + ikke spurte før hun brukte? Anonymkode: a9158...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ring power å spør hvorfor det har blitt registrert et kjøpt på en pc i ditt navn? Si at du ikke har kjøpt noen pc… Anonymkode: 275fe...66a Jeg kan gjøre det. Men vil helts beholde bonuspoeng. Skal heller spørre om den er betalt? Anonymkode: a9158...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 25. januar #12 Del Skrevet 25. januar Du kan jo bare ringe power å si noen har kjøpt pc i ditt navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #13 Del Skrevet 25. januar Det der skjedde med meg også! Fikk kvittering og info om noe kjæresten hadde kjøpt, fordi det stod på mitt telefonnummer. Skikkelig irriterende og dårlig personvern av Power at det bare er å oppgi et telefonnummer, og så kan du endre passord og alt. Jeg kontakta power, men de sa det var sånn det skulle være... Anonymkode: 626d9...2c4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 25. januar #14 Del Skrevet 25. januar Hvis den ikke er betalt så hadde du neppe fårt kvittering. Hun måtte nok vist id. Kanskje hun registrerte den på deg dor å gi deg bonuspoeng? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #15 Del Skrevet 25. januar Ring power å si det er gjort et kjøpt i ditt navn og spør om det. Si at du ikke har kjøpt noe Anonymkode: acc64...c3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #16 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan gjøre det. Men vil helts beholde bonuspoeng. Skal heller spørre om den er betalt? Anonymkode: a9158...a45 Det er vel bedre å "miste" bonuspoeng du ikke skulle hatt, enn å plutselig få en kvittering på pc-en? 🙃 Anonymkode: 96863...b73 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #17 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det der skjedde med meg også! Fikk kvittering og info om noe kjæresten hadde kjøpt, fordi det stod på mitt telefonnummer. Skikkelig irriterende og dårlig personvern av Power at det bare er å oppgi et telefonnummer, og så kan du endre passord og alt. Jeg kontakta power, men de sa det var sånn det skulle være... Anonymkode: 626d9...2c4 Endre passord på hva da? : Anonymkode: 0a907...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #18 Del Skrevet 25. januar petterm skrev (8 minutter siden): Hvis den ikke er betalt så hadde du neppe fårt kvittering. Hun måtte nok vist id. Kanskje hun registrerte den på deg dor å gi deg bonuspoeng? Jeg tenker om hun kanskje har putta det på delbetaling ellerno? går ikke Ann å ringe dem idag for er lørdag. Men skal ringe mandag og spørre om den er betalt! Anonymkode: a9158...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #19 Del Skrevet 25. januar Kan hvem som helts kjøpe ting fra power med hvem som helts sitt navn? Anonymkode: a9158...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #20 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan hvem som helts kjøpe ting fra power med hvem som helts sitt navn? Anonymkode: a9158...a45 Uten å betale? Da må vel regningen være betalt? Anonymkode: a9158...a45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå