Maia70 Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Så akkurat reklamen for denne serien, og den ser jo bra ut, men er den verdt å se ut over underholdningsverdien? Bøndene har det ikke lett i dag, så jeg lurer på om de tar opp problemer som bønder faktisk sliter med i forhold til økonomi, stadig nye regler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Det er vet du ikke før du har sett serien, så det er det ingen her som kan svare på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Den mannen er en av dem som burde ha satt bremsen solid på for sin egen deltagelse over alt. Jeg er veldig, veldig, veldig lei av ansiktet og stilen. (Se annen tråd om kjendiser som er over alt) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Er jo bare å se den og gjøre seg opp en mening. Tipper den er underholdende om man er bonde eller ikke. Enten du ler av all hans feiling og prøving eller lærer noen nye triks. Ellers har han jo flere ganger i det siste uttalt seg om hvor utfordrende bønder har det, så tror ikke han er helt tapt bak en låvedør. Blir non en blanding av både underholdning og litt alvor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Teaser indikerer at dette er ren underholdning, så har neppe noen nyttverdi for bønder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Den mannen er en av dem som burde ha satt bremsen solid på for sin egen deltagelse over alt. Jeg er veldig, veldig, veldig lei av ansiktet og stilen. (Se annen tråd om kjendiser som er over alt) Han er nesten utelukkende på Tvnorge/Max, så hvordan du kan se han overalt stiller jeg meg underende til. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar Hensatt skrev (4 minutter siden): Han er nesten utelukkende på Tvnorge/Max, så hvordan du kan se han overalt stiller jeg meg underende til. Det er helt i orden. Han er for mye for meg etter mange år med seg selv midt i sitt eget smørøye. Pause hadde vært fint nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar Hensatt skrev (5 minutter siden): Han er nesten utelukkende på Tvnorge/Max, så hvordan du kan se han overalt stiller jeg meg underende til. Ja, det var litt merkelig. Dessuten er det vel bare å la være? Jeg tipper dette er et program ala Clarksons farm, en blanding av litt klønete fremferd og litt lys på hvor omfattende det er å drive en gård. Det er jo et underholdningsprogram, så en politisk appell blir det neppe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar Kålrota skrev (1 minutt siden): Ja, det var litt merkelig. Dessuten er det vel bare å la være? Det tok ikke så mange minuttene før setningen kom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 25. januar #10 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det tok ikke så mange minuttene før setningen kom. Sikkert fordi det er et godt poeng. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 25. januar Forfatter #11 Del Skrevet 25. januar Hensatt skrev (1 time siden): Er jo bare å se den og gjøre seg opp en mening. Tipper den er underholdende om man er bonde eller ikke. Enten du ler av all hans feiling og prøving eller lærer noen nye triks. Ellers har han jo flere ganger i det siste uttalt seg om hvor utfordrende bønder har det, så tror ikke han er helt tapt bak en låvedør. Blir non en blanding av både underholdning og litt alvor. Det høres bra ut i alle fall. Jeg så ikke at den har premiere 2. Februar, så trodde serien var begynt. Jeg er vanligvis treg med å få med meg hva som er på TV, da jeg ikke har TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 26. januar #12 Del Skrevet 26. januar Hoppetaujenta skrev (På 25.1.2025 den 12.38): Det er helt i orden. Han er for mye for meg etter mange år med seg selv midt i sitt eget smørøye. Pause hadde vært fint nå. Hvorfor ser du på programmer hvor han deltar da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå