AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Bodd sammen med 5 forskjellige damer de siste 20 årene. Alle setter igjen halvtomme glass overalt i boligen. Hva er greia? Anonymkode: f7997...92f 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Greia er at du faller for samme type kvinner hver gang? Anonymkode: c1450...459 18 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar Opplever det samme, men jeg er kvinnen i huset. Så gutta setter igjen tomme og halvtomme glass og kopper overalt. Det har lite med kjønn å gjøre. Anonymkode: 95bd8...7dc 13 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar Er det sant da? Hvis det er det, kanskje damene drikker mer? Fordomsfull som jeg er, tror jeg damer får i seg mer væske, som vann, hver dag. Så da blir det kanskje også økt sannsynligheten for flere glass hvis man tar nye. Anonymkode: 63c21...738 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Greia er at du faller for samme type kvinner hver gang? Anonymkode: c1450...459 Jøss, er det en egen type som setter igjen glass overalt? Hva kalles disse, så jeg kan unngå det neste gang? Anonymkode: f7997...92f 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det sant da? Hvis det er det, kanskje damene drikker mer? Fordomsfull som jeg er, tror jeg damer får i seg mer væske, som vann, hver dag. Så da blir det kanskje også økt sannsynligheten for flere glass hvis man tar nye. Anonymkode: 63c21...738 Om det er sant at damene jeg har bodd med setter igjen glass overalt? Ja. Jeg driter i hvor mye man drikker ila dag. Hvorfor skal glasset stå igjen? Sett det i oppvaskmaskinen, eller vask det for hånd og sett den inn i skapet. Evt får man kjøpe seg sånn trendy flaske. Anonymkode: f7997...92f 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om det er sant at damene jeg har bodd med setter igjen glass overalt? Ja. Jeg driter i hvor mye man drikker ila dag. Hvorfor skal glasset stå igjen? Sett det i oppvaskmaskinen, eller vask det for hånd og sett den inn i skapet. Evt får man kjøpe seg sånn trendy flaske. Anonymkode: f7997...92f Be dem om det, da, eller kjøp en trendy flaske til dem. Anonymkode: 63c21...738 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Skrevet 25. januar Da lurer jeg på hvorfor menn setter halv tomme kaffekopper og ølbokser over alt. Anonymkode: 2c474...74d 6 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Be dem om det, da, eller kjøp en trendy flaske til dem. Anonymkode: 63c21...738 Jeg har bedt dem om det. Hvorfor skal jeg kjøpe flaske, når de roter? AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Da lurer jeg på hvorfor menn setter halv tomme kaffekopper og ølbokser over alt. Anonymkode: 2c474...74d Sammen med en alkoholiker? Ølbokser går rett i panteposen. Kaffekopper settes i oppvaskmaskinen etter ferdig bruk. Dog bruker jeg den samme koppen hele arbeidsdagen på hjemmekontoret, men da tar jeg den med meg mellom kjøkken, spisebord og kontorplasser. Kvinner burde ikke klage så mye over menn på KG når de er like ille selv. Anonymkode: f7997...92f
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jøss, er det en egen type som setter igjen glass overalt? Hva kalles disse, så jeg kan unngå det neste gang? Anonymkode: f7997...92f Alkoholikere Anonymkode: c1450...459
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alkoholikere Anonymkode: c1450...459 Setter alkoholikere igjen halvtomme glass med vann rundt i huset…?! Anonymkode: f7997...92f 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har bedt dem om det. Hvorfor skal jeg kjøpe flaske, når de roter? Sammen med en alkoholiker? Ølbokser går rett i panteposen. Kaffekopper settes i oppvaskmaskinen etter ferdig bruk. Dog bruker jeg den samme koppen hele arbeidsdagen på hjemmekontoret, men da tar jeg den med meg mellom kjøkken, spisebord og kontorplasser. Kvinner burde ikke klage så mye over menn på KG når de er like ille selv. Anonymkode: f7997...92f Var nå det jeg tenkte at både kvinner å menn kan må være like der. Her så bruker jeg samme glass stort sett hele dagen, bytter hvis jeg har drukket melk. Gubben er nå litt med å sette igjen halve kopper med kaffe som må tømmes, noen ganger tømmer han å bruker koppen på nytt andre ganger står koppen ved pc og henter ny Jobbet i utebransjen og der så jeg både kvinner å menn satte igjen halv fulle kopper og glass over alt. Samme har jeg sett på private fester drikker halve for så åpne en ny. Skjønner ikke hvorfor ikke drikke opp alt i stede for å åpne ny og resten heles ut Anonymkode: 2c474...74d 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #13 Skrevet 25. januar Hvorfor slenger menn fra seg brukte sokker overalt? Setter oppvask på benken over oppvaskmaskinen (uskylt), evner ikke å ta med tom dorull til papirsøppla, skjønner ikke at søpla må taes ut når denner full, klarer ikke å vaske klær selv, og vet ikke hvor NOE er. Anonymkode: 34bac...a1d 2 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar #15 Skrevet 25. januar Fordi vi blir tørste når vi driver med husarbeid vel! Anonymkode: 906a8...7bd 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #16 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Om det er sant at damene jeg har bodd med setter igjen glass overalt? Ja. Jeg driter i hvor mye man drikker ila dag. Hvorfor skal glasset stå igjen? Sett det i oppvaskmaskinen, eller vask det for hånd og sett den inn i skapet. Evt får man kjøpe seg sånn trendy flaske. Anonymkode: f7997...92f Skjønner deg godt. Så irriterende! Rydder de ikke etter seg? Jeg er dame, men jeg gjør ikke det der! Du får finne deg en mere ryddig og ordentlig dame Anonymkode: c14be...f19 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #17 Skrevet 25. januar Jeg skal ærlig innrømme at jeg setter både glass og kopper igjen over alt. Hvorfor jeg gjør det er jeg selv usikker på. Men jeg finner vel ut at jeg skal noe annet, så glemmer jeg den koppen som står på benken halvfull av gammel kaffe. Nå plager det vel ikke noen andre enn meg selv, for jeg har aldri sett at kattene rydder opp etter meg. Anonymkode: b6305...2fc 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #18 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor slenger menn fra seg brukte sokker overalt? Setter oppvask på benken over oppvaskmaskinen (uskylt), evner ikke å ta med tom dorull til papirsøppla, skjønner ikke at søpla må taes ut når denner full, klarer ikke å vaske klær selv, og vet ikke hvor NOE er. Anonymkode: 34bac...a1d Nettopp, dette er vel et større problem Anonymkode: 27459...911 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #19 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skal ærlig innrømme at jeg setter både glass og kopper igjen over alt. Hvorfor jeg gjør det er jeg selv usikker på. Men jeg finner vel ut at jeg skal noe annet, så glemmer jeg den koppen som står på benken halvfull av gammel kaffe. Nå plager det vel ikke noen andre enn meg selv, for jeg har aldri sett at kattene rydder opp etter meg. Anonymkode: b6305...2fc For noen dårlige katter! Anonymkode: c14be...f19 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #20 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nettopp, dette er vel et større problem Anonymkode: 27459...911 Jeg gjør ingen av dette. Siste samboer visste ikke engang hvordan hun brukte vaskemaskinen. Anonymkode: f7997...92f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå