AnonymBruker Skrevet i går, 11:06 #1 Del Skrevet i går, 11:06 Er det noen swingers som har erfaring med å ha med en ekstra mann, altså slik at det er to par + en singel mann som har sex? Anonymkode: ded17...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet i går, 12:37 #2 Del Skrevet i går, 12:37 Ingen erfaring, men det er vel heller uvanlig med to par + en ekstra mann? Det mest vanlige blant swingers er vel at man er to par (altså 4 stk) som bytter på eller bare er sammen. Nokså vanlig at det er ett par + en ekstra mann eller dame. Men fint om du finner noen som har denne erfaringen med to par + en ekstra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:09 #3 Del Skrevet i går, 14:09 Nei, tror ikke det er vanlig, men har veldig lyst å prøve. Gir litt flere variasjonsmuligheter.. Anonymkode: ded17...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Vi har aldri hatt sex med et annet par til stede, men vi fantaserer stadig om å invetere med en mann. Jeg har vært med på det en gang for mange år siden og jeg må innrømme at jeg synes det var vakkert å se en mann ha samleie med en kvinne og være tilstede og oppleve begges nytelse. Anonymkode: 1e881...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har aldri hatt sex med et annet par til stede, men vi fantaserer stadig om å invetere med en mann. Jeg har vært med på det en gang for mange år siden og jeg må innrømme at jeg synes det var vakkert å se en mann ha samleie med en kvinne og være tilstede og oppleve begges nytelse. Anonymkode: 1e881...6e1 Det er ihvertfall fantastisk å være kvinne og ha to menn som gjør sitt aller beste for at jeg skal nyte det.. Anonymkode: ded17...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå