AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Hei, Jeg holder på med en mann som jeg har veldig god kjemi med og vi trives veldig godt i hverandres selskap. Denne mannen har nå reist på ferie. Jeg spurte hvem han skulle på ferie med, og da sa han at han skulle møte et vennepar fra stedet han er fra. Jeg har ikke tenkt mer over det, men for noen dager siden fikk jeg opp en story fra en av kvinnene han følger, og det viser seg at hun er på akkurat samme sted og hotell som han, og det venneparet er ikke på ferie engang. Så jeg skjønner ikke hvorfor han skal lyve om det, eventuelt hvorfor string me along hvis han er interessert i en annen? Anonymkode: 02668...a52
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Du skjønner ikke hvorfor han skal lyve om det? Får å få i pose og sekk vel. Anonymkode: ad8d2...29d 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skjønner ikke hvorfor han skal lyve om det? Får å få i pose og sekk vel. Anonymkode: ad8d2...29d Det forstår jeg, men hvis han er interessert i henne som han har dratt på ferie hvorfor driver han på med andre jenter da? Jeg kunne aldri ha gjort slikt mot et annet mennesker. Pluss jeg har veldig følelser for han, så han sårer jo meg også! Jeg skjønner ikke hva eller hvordan de tenker Anonymkode: 02668...a52
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du skjønner ikke hvorfor han skal lyve om det? Får å få i pose og sekk vel. Anonymkode: ad8d2...29d Pluss den andre kvinnen har fire barn, så det er ikke bare voksne mennesker med i bildet. Det er ikke hans barn Anonymkode: 02668...a52 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det forstår jeg, men hvis han er interessert i henne som han har dratt på ferie hvorfor driver han på med andre jenter da? Jeg kunne aldri ha gjort slikt mot et annet mennesker. Pluss jeg har veldig følelser for han, så han sårer jo meg også! Jeg skjønner ikke hva eller hvordan de tenker Anonymkode: 02668...a52 Han vil ha begge… Anonymkode: 1adc5...d48 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det forstår jeg, men hvis han er interessert i henne som han har dratt på ferie hvorfor driver han på med andre jenter da? Jeg kunne aldri ha gjort slikt mot et annet mennesker. Pluss jeg har veldig følelser for han, så han sårer jo meg også! Jeg skjønner ikke hva eller hvordan de tenker Anonymkode: 02668...a52 Kjenner de hverandre fra utenfor sosiale medier? Nei det er skikkelig stygt å gjøre hvis han faktisk har planlagt det her. Anonymkode: ad8d2...29d
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjenner de hverandre fra utenfor sosiale medier? Nei det er skikkelig stygt å gjøre hvis han faktisk har planlagt det her. Anonymkode: ad8d2...29d Det er jeg usikker på, men når han byttet hotell så var hun også på det hotellet han byttet til. Så regner med at de kjenner hverandre fra utenfor sosiale medier. Anonymkode: 02668...a52
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Skrevet 25. januar Noen mennesker lever dobbeltliv og på løgner når de vet at det de gjør ikke tåler dagens lys. De mulighetene og livet de har er ikke mulig med mindre de lyver, for er de ærlige vil ingen være med de. Anonymkode: fa98c...9c6 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jeg usikker på, men når han byttet hotell så var hun også på det hotellet han byttet til. Så regner med at de kjenner hverandre fra utenfor sosiale medier. Anonymkode: 02668...a52 Er du komfortabel med å ta opp dette med han da? Anonymkode: ad8d2...29d 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du komfortabel med å ta opp dette med han da? Anonymkode: ad8d2...29d Ettersom vi bare holder på, så er jeg ikke komfortabel med det. Så jeg vurderer egentlig bare å trekke meg stille og rolig unna, og la det dø ut naturlig. Og dersom han spør så forklarer jeg hvorfor Anonymkode: 02668...a52
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ettersom vi bare holder på, så er jeg ikke komfortabel med det. Så jeg vurderer egentlig bare å trekke meg stille og rolig unna, og la det dø ut naturlig. Og dersom han spør så forklarer jeg hvorfor Anonymkode: 02668...a52 Det hadde nok jeg også gjort, for det hadde vært vanskelig for meg å stole på han. Kjip situasjon, men da slipper du ihvertfall å kaste bort mer tid på han. Anonymkode: ad8d2...29d
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Skrevet 25. januar Godt du fant det ut såpass tidlig. For en tulling. Du fortjener bedre. Anonymkode: ff8e5...45d 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #13 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Godt du fant det ut såpass tidlig. For en tulling. Du fortjener bedre. Anonymkode: ff8e5...45d Kjipt, men det er vel blitt en del av dagens dating Anonymkode: 02668...a52
Rødstrupa Skrevet 25. januar #15 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det forstår jeg, men hvis han er interessert i henne som han har dratt på ferie hvorfor driver han på med andre jenter da? Jeg kunne aldri ha gjort slikt mot et annet mennesker. Pluss jeg har veldig følelser for han, så han sårer jo meg også! Jeg skjønner ikke hva eller hvordan de tenker Anonymkode: 02668...a52 De følelsene må du legge vekk. Du involverer deg ikke med en som lyver og bedrag! Hvis man ikke vil begå selvskading da og det vil du vel ikke? Hvorfor i all verden er du begeistret eller vil ha noe mer med den fjotten å gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #16 Skrevet 25. januar Og du er sikker på at det ikke er kusina hans som ble med på turen i siste liten fordi venneparet plutselig ble syke, eller noe sånt? Anonymkode: e6517...c12
AnonymBruker Skrevet 25. januar #17 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og du er sikker på at det ikke er kusina hans som ble med på turen i siste liten fordi venneparet plutselig ble syke, eller noe sånt? Anonymkode: e6517...c12 Veldig sikker på det! Han er ikke fra Norge, men hun er! Hun bor også i samme by. Han har ikke slektninger i Norge, har han sagt! Anonymkode: 02668...a52
AnonymBruker Skrevet 25. januar #18 Skrevet 25. januar Rødstrupa skrev (42 minutter siden): De følelsene må du legge vekk. Du involverer deg ikke med en som lyver og bedrag! Hvis man ikke vil begå selvskading da og det vil du vel ikke? Hvorfor i all verden er du begeistret eller vil ha noe mer med den fjotten å gjøre? Nei, jeg kommer nok ikke til å ha noe med han å gjøre noe mer. Anonymkode: 02668...a52
AnonymBruker Skrevet 25. januar #19 Skrevet 25. januar Er han utenlansk? Fordi utenlanske mennesker er ofte utro med sine egne folk. Holde deg unna Anonymkode: 22e93...bee
AnonymBruker Skrevet 25. januar #20 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er han utenlansk? Fordi utenlanske mennesker er ofte utro med sine egne folk. Holde deg unna Anonymkode: 22e93...bee Ja han er ikke fra Norge, men Sverige. Anonymkode: 02668...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå