Cyndaquil Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Jeg savner sirkus Trump tråden. Intressant tråd. Men nå har den vært skjult siden torsdag. Når blir dere ferdig å moderere tråden ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Cyndaquil skrev (6 timer siden): Jeg savner sirkus Trump tråden. Intressant tråd. Men nå har den vært skjult siden torsdag. Når blir dere ferdig å moderere tråden ? Hei! Jeg har ført opp tråden på vegne av en medarbeider, men vet ikke hvor langt de er kommet i prosessen. Det underforumet (Aktuelle saker og politikk) har en tendens til å generere mange svar på kort tid, så det er nok en del som skal verifiseres og sjekkes før den legges ut igjen. Forhører meg med vedkommende. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 25. januar Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar Rhodiola skrev (3 timer siden): Hei! Jeg har ført opp tråden på vegne av en medarbeider, men vet ikke hvor langt de er kommet i prosessen. Det underforumet (Aktuelle saker og politikk) har en tendens til å generere mange svar på kort tid, så det er nok en del som skal verifiseres og sjekkes før den legges ut igjen. Forhører meg med vedkommende. Rhodiola, adm. Supert 😊 han er jo nyvalgt president og har gjort masse de siste dagene mange har lyst å snakke om. Håper tråden kommer tilbake snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå