leetha Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Ser de ligger likt i pris. Paden ser jo veldig stusselig ut men er den like bra som mølle? Kan jo pakkes bort. Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Er jo mye mindre robust en walkingpad + toppfarten er mye lavere (max 12 km/t) og prisen er jo også mye lavere, så er da ikke riktig at de er like i pris Anonymkode: 95dfc...bc3
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar leetha skrev (13 timer siden): Ser de ligger likt i pris. Paden ser jo veldig stusselig ut men er den like bra som mølle? Kan jo pakkes bort. Erfaringer? Selvsagt ikke Anonymkode: a933e...833 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar Kommer jo helt an på hvordan du planlegger å bruke den. jeg går (fort), løper aldri, uavhengig av om jeg gjør det hjemme på walkingpaden eller på den svindyre mølla på Sats, så for meg er det ingen forskjell. Anonymkode: f8970...348 1 1
leetha Skrevet 26. januar Forfatter #5 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er jo mye mindre robust en walkingpad + toppfarten er mye lavere (max 12 km/t) og prisen er jo også mye lavere, så er da ikke riktig at de er like i pris Anonymkode: 95dfc...bc3 Walkinpaden kostet 16000...og så en mølle til lik pris..så jo...
leetha Skrevet 26. januar Forfatter #6 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kommer jo helt an på hvordan du planlegger å bruke den. jeg går (fort), løper aldri, uavhengig av om jeg gjør det hjemme på walkingpaden eller på den svindyre mølla på Sats, så for meg er det ingen forskjell. Anonymkode: f8970...348 Jeg jogger, men ikke fort. Klarer max 12 km/t en kort stund. Lusker stort sett på 8-9 km/t.
AnonymBruker Skrevet 27. januar #7 Skrevet 27. januar Jeg har både walkingpad og tredemølle. Hver til sitt bruk. Walkingpad heter *walking* pad for en grunn. Jada, toppmodellene har opp til 16 km/h som maksfart. Min har toppfart på 12 km/h. Men jeg ville aldri i livet løpt så fort på den. Båndet er både smalere og kortere enn på en vanlig mølle, så det er mye mindre marginer mtp å falle av. I tillegg er det kun støtte foran, ingenting på siden du kan redde deg inn med om du plutselig skjener. Den er også mye lettere enn en vanlig mølle, og følgelig mindre stabil. Jeg har aldri turt å løpe fortere enn 8-9 km/h på min, det føles ikke trygt. En skikkelig mølle har både bredere og lengre bånd, er tyngre og mye mer stabil. Der har man også mulighet for stigning, noe som er utrolig greit for å få trent mer allsidig, og ofte også muligheter for å lage programmer for intervaller, osv. Jeg trener på tredemøllen, og bruker walking-padden med stå-pult mens jeg jobber. Om jeg skulle valgt bare én, ville jeg valgt en skikkelig tredemølle. Anonymkode: 38b50...8ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå