Gå til innhold

Bare jeg som er lei av KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bare jeg som er lei av kvinneguiden? Virker som det er et nagete sted, alle liker å trykke hverandre ned for å føle seg bedre, det går ikke an å spørre et vanlig spørsmål om hva folk tenker å tro uten at ”hun er kun ute etter sex, han bruker deg bare, du vil aldri fåmet forhold til han” 

Går det liksom ikke an å tenke litt bedre med hodet? Føler de som slenger slike kommentarer er kanskje de som sliter med selvtillit og kjærlighetslivet og skal ha det til at alle er ute etter en ting. 

Jeg sletter meg herifra og forstår ikke hvorfor folk gidder å spørre om tips her mer, det er bedre å bare snakke med flørten din, ikke spør her inne, du ender med å bare bli usikker☺️

Anonymkode: 39d9e...cc4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så du fikk ikke de svarene du ønsket deg? Du beskriver jo en tvers igjennom fraværende mann. Så når du spør "er det slik et ekteskap skal være?". Så er det jo helt naturlig at svaret er "nei!". 

Anonymkode: 51663...90f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bare du.

Anonymkode: 0052e...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ofte så ser jo utenforstående tegn på at en feks bare er ute etter sex nettopp fordi de er utenforstående og ikke blendet av følelser. 

Mange som skriver inn her gjør det jo nettopp fordi de er usikre og magefølelsen skurrer, og den følelsen er som regel rett. 

Anonymkode: cbfb9...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...