Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker dere fuktighetskrem etter at dere har fjernet sminken om kvelden? Eller lar dere huden få helt fred? Bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg bruker fuktighetskrem på natta.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det varierer etter hvordan huden føles etter rens. Mange ganger synes jeg det er godt å la huden få ro om natten.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker fuktighetskrem om natten.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg må bruke fuktighetskrem på natten nå om vinteren, men på sommeren pleier jeg bare å bruke ansiktsvann fra Dr.Hausckha.

Gjest Malina
Skrevet

Jeg bruker vanligvis krem om natten også. Av og til vasker jeg med Jojobaolje etter jeg har renset huden med vanlig rens, og da bare lar jeg det tørke inn, og dropper krem etterpå. Ellers bruker jeg Hydra Floral fra Decleor for tiden! :)

Skrevet

Ja, jeg smører meg med fuktighetskrem før jeg legger meg.

Skrevet

Ja, men bruker en krem som spesielt er beregnet til det.

Dagkrem om dagen, og nattkrem om natten :)

Bruker samme ansiktsvask både før jeg legger meg og når jeg står opp, men skyller med varmt vann om kvelden og kaldt på morgenen.

Alle produktene er fra Clarins.

Har hjulpet kjempebra mot min problemhud. Gjelder å ikke slurve med rutinene.

Skrevet

Bruker nattkrem, ja. Dvs. om sommeren hender det jeg dropper den og lar huden klare seg selv om natta. Bruker ellers rensemelk og ansiktsvann om kvelden og skyller bare med lunkent vann om morgenen.

Gjest Virvel
Skrevet

Nei, jeg sluttet med det da jeg gikk over til Dr. Hauschka. Det var rart i begynnelsen, men nå er jeg vant til det.

Skrevet

Ja, dvs jeg bruker som oftest Essential Balm fra Decleor. Det er ikke en krem i ordets rette forstand, men får vel telle som "nattsmøring" i denne sammenheng :ler: .

Skrevet

Ja, jeg bruker fuktighetskrem om natta. Pleier å kjøpe nattkrem.

Skrevet

Jeg bruker fuktighetskrem ved behov.

Føles huden tørr får den en runde med kremen, føles den normal, får den ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...