Gå til innhold

Influensere og deling av barn.

veslemy2006

Anbefalte innlegg

Hvor går grensa? Du har barn oki stopp der. Mere info om barna trenger man ikke. Åssen ettervirkning kommer dette til å ha på de barna? Når skal noen sette ned foten for de stakkars uskyldige barna som blir dratt inn i noe de ikke velger selv. For foreldrene klarer det ikke.  Hva kommer disse barna som blir gjenkjent og som kanskje ikke vill bli gjenkjent føle på når de blir eldre. Betydde virkelig de penga så mye mer enn mitt privatliv. Det som er skremmende er når man er på jobb å rundt hjørnet runder ett barn å man kjenner igjen det barne før foreldre runder hjørne. Å at man da vet mer om det barnet enn naboen sine unger. Jeg vet kanskje mer om barna til noen av influenserene enn mine egne tantebarn jeg tilbringer mye tid med. Å hva med de som mener de skjermer barna fordi de ikke viser ansikt. Nei de deler all info, hvordan de sover , hvordan de er, åssen sykdommer de har. Osv. De fleste influensere vet man jo sånn ca hvor bor og folk ser de jo ute å vipps har man ett ansikt på den ungen de vet så mye om. Hva skjer den gangen dette havner hos feil person. Denne personen kan jo glatt overbevise det barnet om at de kjenner dem. De vet jo nesten når de driter og de vet alt om foreldrene. Når skal noen sette en stopper for dette når skal disse barna få rett til eget privatliv. Noen må stoppe dette. Å hvorfor får noen så mye tyn for å dele barna mens noen får ikke. Alle burde fått tyn. Hva blir ettervirkningene av dette for disse barna? nok er nok. !!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...