AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar En mann la ut bilde av « my patience is basically like a gift card. Not sure how much is left on it but we can give it a try» hva vil denne setningen fortelle? Han er frustrert? Anonymkode: 88b61...70c
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Frustrert, depressiv. Tolker det instinktivt negativt. Bør fremstå positiv på datingapper. Anonymkode: 4c3dc...09a 4 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Frustrert, depressiv. Tolker det instinktivt negativt. Bør fremstå positiv på datingapper. Anonymkode: 4c3dc...09a Høres nesten ut som konen hans har vært utro. Anonymkode: 88b61...70c
Raven.Writingdesk Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En mann la ut bilde av « my patience is basically like a gift card. Not sure how much is left on it but we can give it a try» hva vil denne setningen fortelle? Han er frustrert? Anonymkode: 88b61...70c Jeg ville ikke lagt så mye i det som andre kanskje sier her, oppfatter det mer som ett forsøk på humor. 5 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar Ja, høres frustrert ut i mine ører. Litt forsøk på humor, men han syntes jo det var en så rasende god metafor at den måtte deles, fordi han kjenner seg igjen i det. Så da er tålmodigheten tynnslitt. Anonymkode: 2512b...f39 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Skrevet 25. januar Hvor la han det ut? Det er relevant. Anonymkode: 17c3e...b0d
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Skrevet 25. januar Synes ikke det er morsomt. Sært og emo, særlig hvis han ikke sier hva det gjelder. Og det er en dårlig måte å uttrykke/jobbe med følelsene sine ved å legge dem ut. Anonymkode: f7049...e6b 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Skrevet 25. januar Ville tolket det som humor, ikke noe annet. Anonymkode: 68724...5fd 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Skrevet 25. januar Høres ut som ei selvopptatt kvinne som ikke kan ta ansvar for sitt eget liv. Folk som poster slike utsagn pleier å være umodne egoister, uansett kjønn. Anonymkode: de0cb...c56
Vera Skrevet 25. januar #10 Skrevet 25. januar At han har null impulskontroll - men har selvinnsikt nok til å innrømme det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Skrevet 25. januar Det var ikke morsomt nok til å være humor. Folk som kommuniserer følelsene via FB og lignende på den måten, mangler noe oppi toppen. Det er min erfaring. Anonymkode: 948fc...287 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #12 Skrevet 26. januar Jeg tenker at det er en som aldri gir opp håpet. Han er glad for å ikke vite når det er tomt, men heller klamrer seg til håpet om at det er noe igjen. For meg viser dette vilje til å få til ting, aldri gi seg, men kjempe for å holde ting sammen. Det er en slik holdning man må ha i ekteskapet. Anonymkode: 877c0...f0c
AnonymBruker Skrevet 26. januar #13 Skrevet 26. januar Passiv-aggressiv kommunikasjon Anonymkode: b1723...985 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #14 Skrevet 26. januar Jeg tolker det som humor. Syns det var morsomt. Et stikk til gavekort, mer enn til konen, etter mitt syn😂 Anonymkode: 2d1e4...cff
AnonymBruker Skrevet 26. januar #15 Skrevet 26. januar Høres ut som en som ikke har kontroll over følelsene sine og fraskriver seg ansvaret for det. Anonymkode: 6b406...d09
Trolltunge Skrevet 26. januar #16 Skrevet 26. januar Jeg tolker det som at han vedkjenner at han har et sinneproblem. Bare at han tenker det som utålmodighet med dumskap. Siden tålmodigheten er liten og upålitelig er det antagelig mye som er "dumskap ". Hadde nok styrt unna. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå