Gå til innhold

Tenner damer på veldig godt trente menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei. Jeg lurte på om dere kvinner tenner veldig på utrolig godt trente men men store muskler, om ikke store så muskler som er godt markerte ? 
Tenner noen på menn som de var mer før i tiden, med ølmage osv?

Anonymkode: 83d84...6c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Liker store, sterker armer, men også litt mage (ingen ekkel sixpack!)

Anonymkode: fde0b...724

Skrevet

Du vet kvinner ikke er like sant?  Vi tenner ikke alle på samme type person?

Ja, dadbod er en ting folk tenner på.. 
Også har man de som ikke bryr seg om kropp, og tenner på personlighet osv.. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei , liker vanlige kropper😊jeg blir sett på som en ganske attraktiv kvinne, men overhode ikke ute etter noe godt trent kropp.liker at menn tar vare på seg selv.men kan godt være mage for min del 

Anonymkode: 5bb40...6b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen umiddelbar tiltrekning rettet mot veldig godt trente menn. Min instinktive tilnærming til store muskler er disinteresse. Er ikke min utseende-type. Liker mer vanlige menn. Hvis jeg må velge meg en muskeltype blant menn må det bli de med lange muskler, ala svømmere. Det synes jeg er flott.

Anonymkode: 0a8da...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker pappa kropp. Så nei jeg liker ikke trente kropper. 

Anonymkode: 98e3a...901

Skrevet

Syns det er lekkert å se på og kan drømme om det, men ville ikke delt livet med en som er så godt trent.

AnonymBruker
Skrevet

Må ha litt muskler på armene og brystet, men trenger ikke være markerte. 
Jeg personlig tenner ikke på ølmage, så veldig glad jeg har en mann uten 😁 

Anonymkode: c7978...6c5

Skrevet

Jeg liker ikke for mye fokus på muskler. Det er viktigere å ha god kondisjon og heller litt mage enn store muskler. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er ikke like visuelle i tenningsmønster som menn, tror dersom du hadde brukt ordet sterk så hadde det appellert mer. Altså om du trener for å bli sterk og få mestring og selvtillit så vil det bidra til at du framstår som attraktiv.

Synlige muskler på bilder eller på stranda gir ikke tenning. Men en person som liker å holde seg i form og samtidig er hyggelig og sjarmerende kan være noe.

Om han senere i livet legger på seg eller får mer dad kropp, litt mage osv, så kan han fortsatt være like attraktiv for ei dame. 

Anonymkode: d4319...a25

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner absolutt ikke på det nei.

Anonymkode: 79669...7bf

AnonymBruker
Skrevet

En godt trent mann med sixpack er ikke finere enn en " vanlig " mann nei, sixpack er ikke noe jeg ser på som attraktivt. Jeg vil ha en mann som ser ut som seg selv, og om han er god og myk, har noen kilo ekstra og kraftige og sterke armer, så er det bare et stort pluss. Gjerne bredskuldret. 

Anonymkode: ef582...ac1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på menn som har litt i hodet. Da har kropp ingenting å si. 

Jeg tenner på kjemi, ikke kropp.

Anonymkode: aa518...eab

AnonymBruker
Skrevet

Rent fysisk synes jeg store menn med brede skuldre og kraftige hender er finest. Kan godt være litt muskler men ikke så mye at de får "tyrenakke". Ellers foretrekker jeg nok heller enn bittelitt ekstra fett og myk mage enn mye muskler. Synes mye muskler med lav fettprosent er for for hardt å ligge inntil og kose med. Liker å ligge på brystet og magen og da er det bedre det er litt mykt. Nå er jo utseendet mindre viktig og har vært med både muskuløse menn, spinkle menn og kraftige menn. Det viktigste er personlighet og kjemi. 

Anonymkode: 1ee30...9c6

Skrevet

Jeg tenner på de spinkle høye professortypene som er utholdende og seige i muskulaturen 🥰

Skrevet

Mitt inntrykk er at det nok betyr mer jo yngre dame en vil ha et forhold til som ikke bare er transaksjonelt i forhold til personlig økonomi. 

Menn ER OG BLIR mer visuelle, men utseende hjelper nok andre veien og. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

hei. Jeg lurte på om dere kvinner tenner veldig på utrolig godt trente men men store muskler, om ikke store så muskler som er godt markerte ? 
Tenner noen på menn som de var mer før i tiden, med ølmage osv?

Anonymkode: 83d84...6c0

Nei. Dette har ingen påvirkning på min tiltrekning. Helt andre kvaliteter som tiltrekker meg😊

Anonymkode: e716d...ff7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg liker pappa kropp. Så nei jeg liker ikke trente kropper. 

Anonymkode: 98e3a...901

Hvordan ser en pappa kropp, eller pappakropp, ut?

Anonymkode: 00342...fa7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg menn som har veldig markerte overdimensjonerte muskler har veldig liten tiss. Nei gi meg en arbeidskar som er mer opptatt av meg enn sitt eget speilbilde. Det tenner ikke meg ihvertfall. I tillegg skal jo de trene hver dag og promper som elefanter pga alt proteiner de stapper i seg

Anonymkode: 25bb4...c3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 9.24):

Kvinner er ikke like visuelle i tenningsmønster som menn, tror dersom du hadde brukt ordet sterk så hadde det appellert mer. Altså om du trener for å bli sterk og få mestring og selvtillit så vil det bidra til at du framstår som attraktiv.

Synlige muskler på bilder eller på stranda gir ikke tenning. Men en person som liker å holde seg i form og samtidig er hyggelig og sjarmerende kan være noe.

Om han senere i livet legger på seg eller får mer dad kropp, litt mage osv, så kan han fortsatt være like attraktiv for ei dame. 

Anonymkode: d4319...a25

Vær så snill. Slutt å mansplain damer. Det er ikke noe enten eller. Kvinner er selvfølgleig visuelle selv om ikke alle er interessert i muskler alene. De fleste menn blir heller ikke tent over å bare se en dame.

Ellers har du rett i mye av det du skriver.

Anonymkode: 0a8da...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...