AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Hvordan sier dere navnet Halvor? Halvår eller Halvor med o? Anonymkode: e78e9...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Hallvår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Har et søskenbarn som heter det. Alle i familien sier navnet med o. Anonymkode: d8c52...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Med o Anonymkode: 837ed...6f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Hallvår Anonymkode: bc1a5...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar Med o Anonymkode: a93e9...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar Hvor i landet kommer dere fra, dere som sier Halvor med o? Er det en dialekt-ting? Anonymkode: e78e9...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar Hallvår Anonymkode: 22d31...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar Om han ikke selv uttaler navnet Halvor, så sier jeg Hallvår. Men selvfølgelig så uttaler jeg navnet som vedkommende selv uttaler det. Anonymkode: 4d753...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Del Skrevet 25. januar Halvor med o. Sunnmøre. Anonymkode: 0a45c...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Del Skrevet 25. januar Med o. Hall-vor. Østlandet Anonymkode: 3f3e9...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Del Skrevet 25. januar Hall-vor . Stavanger. Anonymkode: 0534c...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #13 Del Skrevet 25. januar Halvor uttaler jeg med O. Har aldri hørt noen uttale det med Å. Med Å syns jeg nesten det høres ut som et jentenavn. Solvor uttaler jeg Solvår Eivor uttaler jeg med O Anonymkode: 97b56...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #14 Del Skrevet 25. januar Halvor. Vestland. Anonymkode: 769e4...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #15 Del Skrevet 25. januar Jeg bor på Sørlandet og kjenner både Halvor og Hallvår. Anonymkode: f9fc9...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #16 Del Skrevet 25. januar Jeg er fra Romerike og sier Hallvår. Anonymkode: e78e9...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. januar #17 Del Skrevet 25. januar Hallvår. Er fra Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #18 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med o. Hall-vor. Østlandet Anonymkode: 3f3e9...8e2 Ganske mange forskjellige dialekter på Østlandet… kan du spesifisere litt? Anonymkode: e78e9...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #19 Del Skrevet 26. januar Halvår. Fra Rogaland Anonymkode: 07e57...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #20 Del Skrevet 26. januar Halvår, Nord-Norge Anonymkode: 7e595...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå