AnonymBruker Skrevet i går, 01:37 #1 Del Skrevet i går, 01:37 Som overskriften; hvor ville du ha reist? Anonymkode: 1b8b2...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet i går, 02:06 #2 Del Skrevet i går, 02:06 Om jeg skulle valgt et nytt sted er Taiwan, Kasakhstan og Armenia mine neste land på ønskelista. Jeg hadde trolig valgt Taiwan først, siden det ikke er utenkelig Taiwan slik vi kjenner det ikke vil være der for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet i går, 02:10 #3 Del Skrevet i går, 02:10 Av land og steder jeg allerede har vært er det nok Kina. Beidahe ikke veldig langt fra Beijing er en flott badeby. Ikke for varmt. Massevis av restauranter. Med mye turister fra særlig Russland blir byen en merkelig blanding av kinesisk og europeisk. Vietnam er en god kandidat blandt land jeg ikke har besøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet i går, 02:14 #4 Del Skrevet i går, 02:14 Skulle gjerne hatt en tur på Itoya i Tokyo, og hatt ubegrensa med penger å handle for 🙈 Men et mer realistisk reisemål er van-tur rundt i Frankrike og Storbritannia ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 02:35 #5 Del Skrevet i går, 02:35 Av steder jeg ikke har vært før ville det nok blitt Canada, New Zealand og Australia. I tillegg vil jeg gjerne besøke Roma (har vært flere ganger i Italia, men aldri Roma). Av steder jeg har vært før ville det blitt bilferie i Storbritannia, storbyferier i London og New York, bilferie i Europa og Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:36 #6 Del Skrevet i går, 02:36 Da hadde jeg valgt noe eksotisk, som småøyer i Oceania. Fiji, Vanuatu, Samoa, Tonga osv. Jeg liker å dra steder som ikke alle har vært. Anonymkode: 6c05c...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet i går, 05:40 #7 Del Skrevet i går, 05:40 Jeg har lyst til å se Canada, Japan og Korea, så gjerne en rundreise i et, eller flere, av disse landene. Tog fra øst- til vestkysten av USA frister, men USA frister ikke akkurat nå. Realistisk sett så blir det nok et par uker i Danmark i år, og det er også helt fint. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:35 #8 Del Skrevet i går, 06:35 Om sommeren velger jeg meg alltid sentraleuropa, som regel Italia eller Frankrike. De fleste regioner i Asia er best fra høst til sen vår, som følge av regntid og temperaturer, så vi reiser ofte til Asia om høsten. Sør i Europa og Afrika er alt for varmt. Og i Australia er det jo vinter - perfekt destinasjon over jul. Anonymkode: e1b33...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:44 #9 Del Skrevet i går, 06:44 Rarotonga, New Zealand og et nytt besøk i Australia Anonymkode: 2cc86...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:47 #10 Del Skrevet i går, 06:47 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om sommeren velger jeg meg alltid sentraleuropa, som regel Italia eller Frankrike. De fleste regioner i Asia er best fra høst til sen vår, som følge av regntid og temperaturer, så vi reiser ofte til Asia om høsten. Sør i Europa og Afrika er alt for varmt. Og i Australia er det jo vinter - perfekt destinasjon over jul. Anonymkode: e1b33...0bc Australia om vinteren er perfekt, nydelig temperatur i nord, det var 22 grader i vannet på Great Barrier Reef. Sydney er selvfølgelig litt kjøligere, men vi hadde sol og 20 grader i juli for et par år siden Anonymkode: 2cc86...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:08 #11 Del Skrevet i går, 07:08 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Australia om vinteren er perfekt, nydelig temperatur i nord, det var 22 grader i vannet på Great Barrier Reef. Sydney er selvfølgelig litt kjøligere, men vi hadde sol og 20 grader i juli for et par år siden Anonymkode: 2cc86...251 Nord kan sikkert være fin, men du risikerer også temperaturer på 10-20 grader. Og sør er ikke noe særlig, med mindre man har flaks. Jeg er ganske varmeglad, så sparer den type destinasjoner til jeg kan stikke av fra norsk mørke og vinter. Anonymkode: e1b33...0bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #12 Del Skrevet i går, 07:16 Tror ikke du får 10 grader i Darwin 😂 Anonymkode: 2cc86...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:24 #13 Del Skrevet i går, 07:24 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror ikke du får 10 grader i Darwin 😂 Anonymkode: 2cc86...251 Nå skrev jeg Nord-Australia.. Som består av en god del mer enn Darwin, som er varmeste plassen. Hvorfor er du så ekstremt opptatt av mitt svar, der jeg svarer ut "...hvor ville du ha lagt sommerferien" Anonymkode: e1b33...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:28 #14 Del Skrevet i går, 07:28 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Rarotonga, New Zealand og et nytt besøk i Australia Anonymkode: 2cc86...251 Om du skal til Rarotonga noengang må du legge inn noen dager på Aitutaki 💖 Jeg drømmer om nye lange ferier i Australia. Et mer realistisk reisemål med små barn er Frankrike som foreløpig er et relativt blankt felt på kartet mitt. Anonymkode: ce404...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:34 #15 Del Skrevet i går, 07:34 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå skrev jeg Nord-Australia.. Som består av en god del mer enn Darwin, som er varmeste plassen. Hvorfor er du så ekstremt opptatt av mitt svar, der jeg svarer ut "...hvor ville du ha lagt sommerferien" Anonymkode: e1b33...0bc Fordi du feilinformerer, blir ikke 10 grader i Cairns heller Anonymkode: 2cc86...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:35 #16 Del Skrevet i går, 07:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi du feilinformerer, blir ikke 10 grader i Cairns heller Anonymkode: 2cc86...251 Ja, Cairns kan oppleve temperaturer nær 10 grader, men det er ganske sjeldent, spesielt om sommeren. I juli, som er midt på vinteren i Australia, kan det hende at temperaturene om natten går ned mot 10°C eller litt lavere, spesielt i de kjøligere delene av måneden. ChatGpt Anonymkode: e1b33...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Del Skrevet 22 timer siden Jeg ønsker meg tilbake til New Zealand og Australia, har vært der før. 😍 Anonymkode: af004...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Del Skrevet 22 timer siden Steder jeg ikke har vært: New Zealand Marokko Japan Seychellene Hellas (fastlandet) San Francisco og Hawaii Bacelelona og Madrid Tilbake til: India Tyskland England, gjerne reist rundt Anonymkode: 5f231...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 22 timer siden #19 Del Skrevet 22 timer siden Rundreise langs sørkysten av England mot/til Cornwall, eller en liten gresk øy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #20 Del Skrevet 22 timer siden Shetland og Orknøyene. Anonymkode: 5a083...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå