AnonymBruker Skrevet 25. januar #21 Del Skrevet 25. januar Nei, har ikke noen regler. Anonymkode: 96430...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #22 Del Skrevet 25. januar Ja, vi voksne skal jobbe og små søsken skal på skolen. Da er innetiden 22 i hverdager og 24 i helger. Barnets hjem, men vi voksne eier huset og lager reglene. Liker ikke min 18 åring det så er det bare å flytte 👍 Jeg er ikke interessert i at min eller de andre barnas søvn skal bli ødelagt. Anonymkode: 5f273...33d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 25. januar #23 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, vi voksne skal jobbe og små søsken skal på skolen. Da er innetiden 22 i hverdager og 24 i helger. Barnets hjem, men vi voksne eier huset og lager reglene. Liker ikke min 18 åring det så er det bare å flytte 👍 Jeg er ikke interessert i at min eller de andre barnas søvn skal bli ødelagt. Anonymkode: 5f273...33d Hvis man ikke har lært barna normale hensyn uten skjematiske regler, så vil jeg si at dere hadde en dårlig plan. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #24 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, vi voksne skal jobbe og små søsken skal på skolen. Da er innetiden 22 i hverdager og 24 i helger. Barnets hjem, men vi voksne eier huset og lager reglene. Liker ikke min 18 åring det så er det bare å flytte 👍 Jeg er ikke interessert i at min eller de andre barnas søvn skal bli ødelagt. Anonymkode: 5f273...33d Dette må jo være tull.. Anonymkode: b61f1...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #25 Del Skrevet 26. januar Eneste mamma ville vite var når jeg var hjemme og om jeg ikke kom hjem ville hun vite hvor jeg var. Anonymkode: 071bc...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #26 Del Skrevet 26. januar Her må 18-åringen sende en melding til oss når hun er hjemme. Eller om hun overnatter et annet sted. Hvis vi våkner om natta er det greit å vite om hun er i hus. Det synes både hun og vi er en grei regel. Har ikke innetid, men hender jo vi ber henne tenke over at hun skal tidlig opp dagen etter. Anonymkode: d5c46...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #27 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 0.17): Tenker for eks på «innetider» ? Ikke i den for stand med klokkeslett, men styrer de selv om de kommer hjem en kveld eller om du velger å sove borte så lenge de sier ifra? Anonymkode: 209bd...2dc Min blir 18 i år. Har ikke faste innetider, han tar ansvar for å få seg i seng tidlig nok om det er skole eller jobbehelg. Jeg vil vite når han kommer hjem, og en beskjed om han blir sen, og dette har han fulgt i et år nå. I fjor fikk han klokkeslett han skulle være hjemme på, men han har vist meg at han kan ta ansvar for det selv nå. Skal han på fest, eller utafor gangavstand skal jeg vite hvordan han kommer seg hjem, skal han overnatte må han selvsagt gi beskjed om det. Ja, de er myndige (snart), men så lenge de bor hjemme vil jeg vite når de kommer hjem og hvordan😄 Anonymkode: abd8d...300 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #28 Del Skrevet 26. januar Nei, vi har ikke innetid. De gir beskjed om de ikke kommer hjem/skal sove hos noen andre. Anonymkode: ec5a5...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå