AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:59 #1 Del Skrevet fredag kl 22:59 Jeg gjorde det slutt med en mann som har psyka meg så mye ned 🥲jeg fant ut så mye dritt bak ryggen min også . tre uker etterpå ringer han sier »jeg klarer ikke leve uten deg» «jeg har vært sykemeldt to uker nå å hatt panikkanfall i en uke «jeg bare gråter og gråter. noen dager senere ser jeg han er i København og fester🥲 blir liksom så lei meg og.er det han sier til meg bare skuespill for få meg inn igjen ? det er så sårt også se han bare «kose « seg videre å leve livet .er sårt enda tenke at han ikke bare kunne være den fine mannen jeg først forelska meg i Anonymkode: 07904...17c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:06 #2 Del Skrevet fredag kl 23:06 Han prøver å få deg tilbake ved å gjøre seg ynkelig. Håper du har skrevet ned alle årsakene til at du forlot ham, og har den lista hengende lett synlig! Anonymkode: 3a51f...d64 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:07 #3 Del Skrevet fredag kl 23:07 Blokk. Slett. Legg bort. Kast. Anonymkode: 14e84...9a3 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:08 #4 Del Skrevet fredag kl 23:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han prøver å få deg tilbake ved å gjøre seg ynkelig. Håper du har skrevet ned alle årsakene til at du forlot ham, og har den lista hengende lett synlig! Anonymkode: 3a51f...d64 Ja den er lett synlig..men faen de fine stundene eller savne etter ha noen er så sterkt🥲føler meg tom og ensom Anonymkode: 07904...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:08 #5 Del Skrevet fredag kl 23:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blokk. Slett. Legg bort. Kast. Anonymkode: 14e84...9a3 Har det men så er det så mange felles bekjente som legger ut Anonymkode: 07904...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:09 #6 Del Skrevet fredag kl 23:09 Ja, manipulasjonstaktikk for å spille på dine følelser. Han vil leke mer med deg og dine følelser altså. Slett, blokker, og se deg aldri tilbake igjen. Anonymkode: a23e8...522 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:14 #7 Del Skrevet fredag kl 23:14 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, manipulasjonstaktikk for å spille på dine følelser. Han vil leke mer med deg og dine følelser altså. Slett, blokker, og se deg aldri tilbake igjen. Anonymkode: a23e8...522 Ja først beit jeg litt på, men så når alt fikk synke litt inn så er det nok spillet som fortsetter🙈 kan det liksom ikke bare stoppe.han må liksom videre han ville ha oss i parterapi , starte med yoga, han skulle nå til psykolog, hadde nå ordna opp med barnemor ( de har hatt turbulent hver dag i vårt forhold i snart 3 år ) Anonymkode: 07904...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:14 #8 Del Skrevet fredag kl 23:14 Sykt at noen vil fortsette spille 🙈skjønner ikke at det går ann Anonymkode: 07904...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:23 #9 Del Skrevet fredag kl 23:23 Trodde du hadde blokkert han? Anonymkode: 3b551...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:30 #10 Del Skrevet fredag kl 23:30 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trodde du hadde blokkert han? Anonymkode: 3b551...84c Jeg har det, så bare en felles bekjent la ut..det med at han ringte meg var ikke på min telefon men på min søster når vi var sammen Anonymkode: 07904...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:54 #11 Del Skrevet fredag kl 23:54 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har det, så bare en felles bekjent la ut..det med at han ringte meg var ikke på min telefon men på min søster når vi var sammen Anonymkode: 07904...17c Si til søsteren din at hun også skal blokkere han. Hvis de er venner så får du fortelle henne hvordan han holdr på. Det er et bra måte å få sånne til å gi seg, få de til å forstå at flere folk vet - ikke bare du Anonymkode: e8766...16c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Si til søsteren din at hun også skal blokkere han. Hvis de er venner så får du fortelle henne hvordan han holdr på. Det er et bra måte å få sånne til å gi seg, få de til å forstå at flere folk vet - ikke bare du Anonymkode: e8766...16c Ja må visst de 🙈huff dette er så vanskelig stå oppi🥹 savner så mye også men samtidig vet det er toxic Anonymkode: 07904...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshade83 Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden Vær glad du dro fra han. Han virker jo helt psycho. Blokker han og andre som kontakter deg vedrørende må få klar beskjed om å slutte å kontakte deg vedrørende han. Om de ikke slutter blokkerer du dem - helt enkelt og greit. Om poster blir delt så unfriender du eller demper dem på Facebook. Aldri gå tilbake til den giftige manipulatoren der! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden Sunshade83 skrev (8 minutter siden): Vær glad du dro fra han. Han virker jo helt psycho. Blokker han og andre som kontakter deg vedrørende må få klar beskjed om å slutte å kontakte deg vedrørende han. Om de ikke slutter blokkerer du dem - helt enkelt og greit. Om poster blir delt så unfriender du eller demper dem på Facebook. Aldri gå tilbake til den giftige manipulatoren der! Takk for gode råd 😊nei skal aldri tilbake.det er nok bare fantasien om at noe kunne vært bra som slår inn hos meg😊noe jeg ikke fikk Anonymkode: 07904...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå