Gå til innhold

Dette føles bare som et stort stort skuespill🥲

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde det slutt med en mann som har psyka meg så mye ned 🥲jeg fant ut så mye dritt bak ryggen min også .

tre uker etterpå ringer han sier

»jeg klarer ikke leve uten deg» «jeg har vært sykemeldt to uker nå å hatt panikkanfall i en uke «jeg bare gråter og gråter.

noen dager senere ser jeg han er i København og fester🥲 blir liksom så lei meg og.er det han sier til meg bare skuespill for få meg inn igjen ? 
det er så sårt også se han bare «kose « seg videre å leve livet .er sårt enda tenke at han ikke bare kunne være den fine mannen jeg først forelska meg i 

Anonymkode: 07904...17c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han prøver å få deg tilbake ved å gjøre seg ynkelig. Håper du har skrevet ned alle årsakene til at du forlot ham, og har den lista hengende lett synlig! 

Anonymkode: 3a51f...d64

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han prøver å få deg tilbake ved å gjøre seg ynkelig. Håper du har skrevet ned alle årsakene til at du forlot ham, og har den lista hengende lett synlig! 

Anonymkode: 3a51f...d64

Ja den er lett synlig..men faen de fine stundene eller savne etter ha noen er så sterkt🥲føler meg tom og ensom 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blokk. Slett. Legg bort. Kast.

Anonymkode: 14e84...9a3

Har det men så er det så mange felles bekjente som legger ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, manipulasjonstaktikk for å spille på dine følelser. Han vil leke mer med deg og dine følelser altså. 

Slett, blokker, og se deg aldri tilbake igjen. 

Anonymkode: a23e8...522

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, manipulasjonstaktikk for å spille på dine følelser. Han vil leke mer med deg og dine følelser altså. 

Slett, blokker, og se deg aldri tilbake igjen. 

Anonymkode: a23e8...522

Ja først beit jeg litt på, men så når alt fikk synke litt inn så er det nok spillet som fortsetter🙈 kan det liksom ikke bare stoppe.han må liksom videre 

han ville ha oss i parterapi , starte med yoga, han skulle nå til psykolog, hadde nå ordna opp med barnemor ( de har hatt turbulent hver dag i vårt forhold i snart 3 år ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt at noen vil fortsette spille 🙈skjønner ikke at det går ann

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trodde du hadde blokkert han? 

Anonymkode: 3b551...84c

Jeg har det, så bare en felles bekjent la ut..det med at han ringte meg var ikke på min telefon men på min søster når vi var sammen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har det, så bare en felles bekjent la ut..det med at han ringte meg var ikke på min telefon men på min søster når vi var sammen 

Si til søsteren din at hun også skal blokkere han. Hvis de er venner så får du fortelle henne hvordan han holdr på. Det er et bra måte å få sånne til å gi seg, få de til å forstå at flere folk vet - ikke bare du

Anonymkode: e8766...16c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Si til søsteren din at hun også skal blokkere han. Hvis de er venner så får du fortelle henne hvordan han holdr på. Det er et bra måte å få sånne til å gi seg, få de til å forstå at flere folk vet - ikke bare du

Anonymkode: e8766...16c

Ja må visst de 🙈huff dette er så vanskelig stå oppi🥹 savner så mye også men samtidig vet det er toxic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad du dro fra han. Han virker jo helt psycho. Blokker han og andre som kontakter deg vedrørende må få klar beskjed om å slutte å kontakte deg vedrørende han. Om de ikke slutter blokkerer du dem - helt enkelt og greit. Om poster blir delt så unfriender du eller demper dem på Facebook. Aldri gå tilbake til den giftige manipulatoren der!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Sunshade83 skrev (8 minutter siden):

Vær glad du dro fra han. Han virker jo helt psycho. Blokker han og andre som kontakter deg vedrørende må få klar beskjed om å slutte å kontakte deg vedrørende han. Om de ikke slutter blokkerer du dem - helt enkelt og greit. Om poster blir delt så unfriender du eller demper dem på Facebook. Aldri gå tilbake til den giftige manipulatoren der!

Takk for gode råd 😊nei skal aldri tilbake.det er nok bare fantasien om at noe kunne vært bra som slår inn hos meg😊noe jeg ikke fikk 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...