Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars "Albert", (kaller han det for da vet folk flest hvem jeg mener) han har LITT problemer med å få uttrykt seg han.

Nesten så jeg får lyst til å gå inn i TV og hjelpe han med å si det han har problemer med å få sagt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Heeeeheeee...

"det er trøbbel i tårnet, presten synger ikke reint" :ler:

Skrevet

jeg så nettopp denne reklamen nå, og måtte le høyt for meg selv. Den var utrolig morsom!!!

Skrevet

Den er genial!! :ler::ler::ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig bra film :ler:

Her ligger den ute på nett for de av dere som ikke har sett den:

rema-film

Skrevet

Likte den rågodt umiddelbart. :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Jo, jeg synes Rema 1000 har et bra slagord (det enkle er ofte det beste) og jeg synes Rema 1000 har gjort et særdeles bra valg av reklamebyrå. Reklamefilmene ("Vil du værra me mæ hjem i natt, skal vi sove i samme..") er særdeles vellykket!

Den nye med Albert fra Hotel Cæsar er også veldig bra: Rema får understrekt poenget sitt på en morsom måte!

Kjempebra og way to go Rema! :klappe::klappe:

Kunsten er å ikke late som om man er noe annet enn det man er: og det klarer Rema fint! ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Syns den var ganske dårlig jeg da....

Skrevet

Syns ikke noe særlig om den egentlig. Kan være fordi jeg får fnatt bare jeg ser han fyren fra Hotel Cæsar.

Skrevet (endret)

Jeg syns den er morsom jeg :ler:

Endret av Yamaha
Skrevet

Jeg har sett den sikkert 20 ganger nå og flirer godt av den anda. 13 åringen min kommer med hans replikker 2 sekunder før han gjør der og flirer seg forderva.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg fikk ikke med meg poenget første ganga, og trodde han bare var en hypokonder. Etter jeg leste denne tråden, har jeg ikke sett den på tv, så jeg kan ikke si :hoho: ennå ;(

Skrevet

KJempemorsom!! :hoho:

Gjest bamsemums
Skrevet

Veldig morsom!! :icon_razz:

Skrevet

ja den liker jeg :)

Aldri hatt sansen for han skuespilleren før, men nå synes jeg han er søt, rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...