AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:36 #1 Del Skrevet fredag kl 21:36 En mann sa til meg «hva er vits med å kaste bort tid?» når jeg ikke ville ligge med han. Vært med han to ganger allerede før det uten at det skjedde noe, også flere ganger etter det. Har stadig tar kontakt osv. Hva mener en mann med det? Er egt ikke ute etter noe seriøst jeg da.. trenger bare litt spenning. Burde jeg avslutte? Kanskje jeg sårer han? Anonymkode: e5c34...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:45 #2 Del Skrevet fredag kl 21:45 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En mann sa til meg «hva er vits med å kaste bort tid?» når jeg ikke ville ligge med han. Vært med han to ganger allerede før det uten at det skjedde noe, også flere ganger etter det. Har stadig tar kontakt osv. Hva mener en mann med det? Er egt ikke ute etter noe seriøst jeg da.. trenger bare litt spenning. Burde jeg avslutte? Kanskje jeg sårer han? Anonymkode: e5c34...72a Han mener at man ikke skal kaste bort tid på å vente med penetrering. Anonymkode: 8f57d...a8a 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:51 #3 Del Skrevet fredag kl 21:51 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): En mann sa til meg «hva er vits med å kaste bort tid?» når jeg ikke ville ligge med han. Vært med han to ganger allerede før det uten at det skjedde noe, også flere ganger etter det. Har stadig tar kontakt osv. Hva mener en mann med det? Er egt ikke ute etter noe seriøst jeg da.. trenger bare litt spenning. Burde jeg avslutte? Kanskje jeg sårer han? Anonymkode: e5c34...72a Du svarer på spørsmålet i samme setning. Han er ute etter sex, du sier du er ute etter spenning. Du bare plager han. Hvorfor? Anonymkode: 7e262...164 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:54 #4 Del Skrevet fredag kl 21:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du svarer på spørsmålet i samme setning. Han er ute etter sex, du sier du er ute etter spenning. Du bare plager han. Hvorfor? Anonymkode: 7e262...164 For spenningens sin del vel. Anonymkode: 6a92f...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:54 #5 Del Skrevet fredag kl 21:54 Han er ute etter sex og er lite interessert i å bruke tid på å få det. Anonymkode: a6929...7bb 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:57 #6 Del Skrevet fredag kl 21:57 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er ute etter sex og er lite interessert i å bruke tid på å få det. Anonymkode: a6929...7bb Han virket mer intressert i forhold i starten spør du meg. Men han fortsetter enda. Anonymkode: e5c34...72a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:00 #7 Del Skrevet fredag kl 22:00 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er ute etter sex og er lite interessert i å bruke tid på å få det. Anonymkode: a6929...7bb Men han slang en kommentar om at jeg var sikkert en dame som bare fullførte sex og stakk etterpå. Anonymkode: e5c34...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:11 #8 Del Skrevet fredag kl 22:11 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han virket mer intressert i forhold i starten spør du meg. Men han fortsetter enda. Anonymkode: e5c34...72a Hva spiller det for noen rolle når du sier at du bare er ute etter spenning? Anonymkode: a6929...7bb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:24 #9 Del Skrevet fredag kl 22:24 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva spiller det for noen rolle når du sier at du bare er ute etter spenning? Anonymkode: a6929...7bb I utgangspunktet, men jeg vil jo ikke såre han. Derfor jeg lurer på hva som er best. Om han er ute etter sex går det fint, men redd han ikke er det. Vet han var deprimert når det ble slutt med eksen for et par år siden. Derfor jeg ikke vil såre han. Anonymkode: e5c34...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 22:30 #10 Del Skrevet fredag kl 22:30 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I utgangspunktet, men jeg vil jo ikke såre han. Derfor jeg lurer på hva som er best. Om han er ute etter sex går det fint, men redd han ikke er det. Vet han var deprimert når det ble slutt med eksen for et par år siden. Derfor jeg ikke vil såre han. Anonymkode: e5c34...72a Om du ikke er ærlig så sårer du han uansett... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:32 #11 Del Skrevet fredag kl 22:32 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): For spenningens sin del vel. Anonymkode: 6a92f...bf5 Du synes det er spennende å plage han med å nekte han sex? Anonymkode: 7e262...164 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet fredag kl 22:37 #12 Del Skrevet fredag kl 22:37 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Han er ute etter sex og er lite interessert i å bruke tid på å få det. Anonymkode: a6929...7bb Dette. Du bør ikke ligge med noen før det føles riktig for deg, og gidder han ikke vente til du også føler det rett er ikke han rett for deg. Man skal ikke la seg manipulere og presse til sex, og mann som forsøker seg på slikt er vel egentlig ikke verdt din tid, eller hva? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet fredag kl 22:50 #13 Del Skrevet fredag kl 22:50 (endret) Trolltunge skrev (13 minutter siden): Dette. Du bør ikke ligge med noen før det føles riktig for deg, og gidder han ikke vente til du også føler det rett er ikke han rett for deg. Man skal ikke la seg manipulere og presse til sex, og mann som forsøker seg på slikt er vel egentlig ikke verdt din tid, eller hva? Helt riktig. Men slipp han fri hvis du tviler. Det kan føles godt å få oppmerksomheten, men du vet nok innerst inne at det aldri blir dere to. Det er dårlig gjort å kaste bort tiden hans. Han har egentlig spurt om en avklaring, du kan være voksen nok til å gi han det. Ikke en manne- eller kvinnegreie dette heller: kim wilde you keep me hangin’ on : Set me free, why don't you, babe? Keep me hangin' on Set my free, why don't you, babe? Get out my life, why don't you, babe? 'Cause you don't really love me You just keep me hangin' on Set me free, why don't you, babe? Get out my life, why don't you, babe? (Ooh-ooh-ooh) 'Cause you don't really need me You just keep me hangin' on Why do you keep a-comin' around playin' with my heart? Why don't you get out of my life And let me make a brand-new start? Let me get over you, the way you've gotten over me, yeah, yeah, yeah Don’t be that person Endret fredag kl 22:51 av A new man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:14 #14 Del Skrevet fredag kl 23:14 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du synes det er spennende å plage han med å nekte han sex? Anonymkode: 7e262...164 Nei. I starten ventet jeg litt fordi jeg vil ha fast å ha sex med, jeg liker å være trygg på noen, ikke hoppe i sengs med hvem som helst, jeg liker ikke bytte på av ulike årsaker hvis du skjønner, men jeg vil ikke binde meg akkurat nå, og jeg ser etter noe annet, men ikke akkurat nå. Anonymkode: e5c34...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:15 #15 Del Skrevet fredag kl 23:15 Trolltunge skrev (37 minutter siden): Dette. Du bør ikke ligge med noen før det føles riktig for deg, og gidder han ikke vente til du også føler det rett er ikke han rett for deg. Man skal ikke la seg manipulere og presse til sex, og mann som forsøker seg på slikt er vel egentlig ikke verdt din tid, eller hva? Så lenge det er kun sex, han vil som regel ikke at jeg reiser hjem, noe som kanskje kan bli vanskelig for meg å forholde meg til. Anonymkode: e5c34...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet i går, 00:38 #16 Del Skrevet i går, 00:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lenge det er kun sex, han vil som regel ikke at jeg reiser hjem, noe som kanskje kan bli vanskelig for meg å forholde meg til. Anonymkode: e5c34...72a Jeg er usikker på hva du ønsker her, men det vesentlige er om du vet hva du ønsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet i går, 05:07 #17 Del Skrevet i går, 05:07 Skjønner ikke hva du vil, og det gjør kanskje ikke han heller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:23 #18 Del Skrevet i går, 05:23 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du synes det er spennende å plage han med å nekte han sex? Anonymkode: 7e262...164 Nekte ham sex?? Tror du menn har "rett til sex"? Og hvis kvinnen ikke vil så "nekter hun ham".. Underlig tankegang. Ts.. han sier rett ut at tid dere tilbringer sammen som ikke gir ham sex, er bortkastet tid. Så hvis du også bare vil ha sex har han helt rett. Hvis du vil ha mer enn sex; få omsorg, oppmerksomhet, "kjæreste-ting", så var det ikke bortkastet tid fordi du forstod at han kun var ute etter sex, før dere gikk så langt. Anonymkode: 16887...307 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #19 Del Skrevet 21 timer siden TS virker merkelig umoden og dette er nok en trolletråd for å tirre opp folk. 😉 Burde vært mulig å rapportere disse trådene. Har blitt mye av det på dette forumet. 0/10 Anonymkode: befaa...5fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #20 Del Skrevet 21 timer siden Dersom du ikke liker han, så ikke ha sex med han. Kvinner er biologisk programmert til å knytte seg til seksualpartnere. Så du lurer kroppen din til å bli emosjonelt tilknyttet han om du begynner å ha sex. Mange dårlige forhold starter slik (og sikkert noen halvgreie). Anonymkode: f533b...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå