AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:53 #21 Del Skrevet lørdag kl 19:53 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Føles så teit og tilgjort. Og vet ikke om jeg hadde dødd av latter eller skam om mannen begynte med dirty talk på engelsk 😅 Anonymkode: 8894c...3a0 Da er det jammen bra at mannen her i huset er engelsk. 😁 Jeg digger dirty talk, og ja, det foregår alltid på engelsk, samme hvem av oss det er som prater. Anonymkode: 38111...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:05 #22 Del Skrevet lørdag kl 20:05 Katten.2.0 skrev (17 minutter siden): Blaut må være et av de mer avtennende ordene jeg vet om. Ordet "blaut" som sex-ord er ødelagt av Rune Øygard 😂 Anonymkode: ce388...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #23 Del Skrevet 18 timer siden Nei, det er kleint og turoff. Med små barn i et lytt hus så har vi lært oss til å ha sex stille. Selv når vi er på hotell alene så er vi ganske lavmælte. Hver sin smak. Anonymkode: ebe59...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå