AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Eller er det best om partner er stille? Anonymkode: 45802...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Nei, dirtytalk er vulgert og avtannende. Partner trenger ikke være stille, men kan si hva han ønsker og gi komplimenter. Anonymkode: b62fe...de3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ja, jeg liker det, men kona mi er stum som en østers.... Anonymkode: 64c85...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Nei partner kan ikke være stille 😋 det er noe av det beste som finnes når hu lager lyder å Sier hva hu vil ha 😀 Anonymkode: 640d7...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mebeforeyou Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Ja, det hender🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jepp, veldig turn on, men er så sjenert, eller hva det er, så tørr ikke å yttre noe selv 🙈 Anonymkode: 94319...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Kleint, så innmari kleint. Anonymkode: c9a23...663 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Elsker det! Bare ikke på norsk.. det er kleint å høre på Anonymkode: 15def...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Nei. Personlig syntes jeg det er mer kleint og humoristisk en sexy. Anonymkode: 990b0...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Elsker det! Bare ikke på norsk.. det er kleint å høre på Anonymkode: 15def...bc4 Hvordan dirtytalker dere da? Snakker dere engelsk i senga? Anonymkode: bed7d...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, jeg liker det, men kona mi er stum som en østers.... Anonymkode: 64c85...d0e 😅😅 Anonymkode: 8371f...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Oh yeah...må ha litt dirtytalk.. Anonymkode: 7394b...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Føles så teit og tilgjort. Og vet ikke om jeg hadde dødd av latter eller skam om mannen begynte med dirty talk på engelsk 😅 Anonymkode: 8894c...3a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Elsker skittensnakk i senga. - Å så blaut du er - Snakk skittent til meg Anonymkode: bed7d...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Elsker det! Bare ikke på norsk.. det er kleint å høre på Anonymkode: 15def...bc4 Nordmenn som snakker engelsk i senga er da enda kleinere 😂 Jeg liker litt dirty talk! Selv gir jeg komplimenter, sier hva jeg liker, hva som føles deilig, hva jeg vil gjøre med han eller at han skal gjøre med meg. Babler ikke hele økten altså, men det kommer nok alltid noen ord. Liker også når han sier litt. Den type dirty talk jeg liker er vel litt sånn forsiktig og pusete, det er går i sånn typ "du er så deilig/hard/trang/har så fine pupper/smaker godt", ikke "dryl den knallharde pikken din i fitta mi så saften spruter" liksom. Jeg lå faktisk med en mann en gang som snakket den type dirty talk hele akten, det syntes jeg egentlig bare var mest morsomt, ikke spesielt tennende. Anonymkode: 7c9c8...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Eller er det best om partner er stille? Anonymkode: 45802...741 Stille? Nei. Det er fint både med lyd og snakking om hvordan ting føles, hva man tenker på, hva man vil. Men dirty talk? Neeeh ... det føles tilgjort for ingen av oss er "sånne". Det blir egentlig bare kleint ... og jeg ville blitt meganervøs som om jeg skulle spille en rolle i et skuespill. Det som derimot ER hot er vanlige ord, sagt på vanlige måter om hva man vil og hvordan man liker det som skjer. Noe så enkelt som "jeg vil ha deg inni meg" er helt rett fram vanlig norsk språk, men kåt-o-meteret stanger i taket om kjæresten sier noe sånt. "Du smaker deilig", "Mmmm ... ", "Åhh ... la meg slippe inn", "Jeg vil kjenne at du kommer inni meg" For meg føles ikke det som dirty talk ... det er mer bare vanlig kommunikasjon mens man har sex, men det er veldig sexy og veldig effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Jeg liker at han ikke er flau for å fortelle meg hva han har lyst til å gjøre med meg. Gjerne hviske meg i øret mens han stryker meg i håret eller nakken. Da er jeg solgt 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå