AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:27 #1 Del Skrevet fredag kl 21:27 Har tatt en bachelor i voksen alder. Var ferdig nå til jul, for jeg hadde et fag jeg ikke hadde fått tatt som jeg tok i høst. Ser nå at det står på studentweb at jeg har oppnådd bachelor-graden. Men får jeg også et vitnemål i papir? Sendes det ev. i posten? Anonymkode: 93dd1...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:07 #2 Del Skrevet fredag kl 23:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har tatt en bachelor i voksen alder. Var ferdig nå til jul, for jeg hadde et fag jeg ikke hadde fått tatt som jeg tok i høst. Ser nå at det står på studentweb at jeg har oppnådd bachelor-graden. Men får jeg også et vitnemål i papir? Sendes det ev. i posten? Anonymkode: 93dd1...f2d Jeg fikk det ikke da jeg ble ferdig med min mastergrad i sommer. Mener det sto at det må søkes om og begrunnes dersom en ønsker i papirformat. Så tror ikke det er så vanlig lenger. Anonymkode: ecadb...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Fikk ikke det da jeg var ferdig for noen år siden. Tror det er elektronisk gjennom vitnemålsportalen de fleste steder i dag. Der kan det skrives ut dersom man trenger det. Anonymkode: e65e7...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Du skriver det selv ut fra Vitnemålsportalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Og takk gud for at man har det der. Plutselig er dette papirer som kunne forsvunnet under flyttelass etc. Nå slipper man jo å tenke på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå