AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Vi har en stilling utlyst på avdelingen jeg jobber i og siden jeg vil være opplæringsansvarlig og jobbe tett med vedkommende har jeg fått lest gjennom alle søknadene. Ordet gjesp- så ufattelig kjedelig. Samme søknaden gang på gang, dumpet ut fra chatgpt. Samme frase om bedriftens visjon og slagord, og masse unorske setninger. Det gav oss ingenting. Jeg tror faktisk dette blir søknadsbrevets død. De få søknadene som skilte seg ut og hadde en forfriskende skrivefeil brukte vi mye mer tid på. Jeg foretrekker ekte. Anonymkode: 888e5...d18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Skjønte du ikke det tidligere? Flere og flere ber nå bare om utfyllende cv. Anonymkode: c77e0...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Er så lei ai genererte tekster Anonymkode: 4a206...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå