luxifine Skrevet 25. januar #21 Del Skrevet 25. januar Jeg er ærlig når jeg skriver, ser ikke hensikten med å dikte opp ting, men jeg skriver anonymt om jeg skriver noe om mannen/barna/noe som er lett gjenkjennelig. Ærlighet er en ting, vern om privatlivet en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #22 Del Skrevet 25. januar Lurer på om de som er moderatorer ser hva alle her inne egentlig heter? For alt jeg vet kan jo naboen være moderator, og det hadde jo vært flaut hvis man spør om noe sensitivt. Anonymkode: 07203...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #23 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Lurer på om de som er moderatorer ser hva alle her inne egentlig heter? For alt jeg vet kan jo naboen være moderator, og det hadde jo vært flaut hvis man spør om noe sensitivt. Anonymkode: 07203...1df Hvis de har tilgang til epost så vet de hvem du er hvis du har navnet ditt i eposten knyttet til brukeren. Anonymkode: 11ca6...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. januar #24 Del Skrevet 25. januar Ærlighet varer lengst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyeur Skrevet 27. januar #25 Del Skrevet 27. januar Spør ikke om noe. Svarer alltid ærlig, om enn noe skarpt? Det tenker jeg at folk tåler. Er ikke ufin, og svært, svært skjelden anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 27. januar #26 Del Skrevet 27. januar Alltid ærlig og alltid under brukernavn 😊 Står for meningene mine og er ikke redd for å bli "forfulgt" 😊 Har vært her siden 2015 (med små pauser innimellom) og egentlig aldri opplevd noe ufint. At folk kan være uenig med meg og at diskusjonene kan bli litt opphetet innimellom er noe man må regne med på et såpass stort diskusjonsforum 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #27 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 20.33): Hvis de har tilgang til epost så vet de hvem du er hvis du har navnet ditt i eposten knyttet til brukeren. Anonymkode: 11ca6...509 Moderatorer kommer og går, så det betyr at mange vanlige brukere vil sitte på en del informasjon, uten at de har noe "taushetsplikt" annet enn en formaning om at de ikke skal dele det de vet. Noe å tenke over. Jeg troller aldri. Sånt er lavpannet, med mindre det er god humor og der man åpenba tøyser for å få opp stemningen litt. Anonymkode: 217db...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 28. januar #28 Del Skrevet 28. januar Jeg er veldig ærlig, prøver å være det så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå