AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Som overskriften sier; hvor ærlig er du her på forumet? Jeg har vært her i cirka 10-12 år, var en fortvilet situasjon og googlet «utro samboer». Gjett hvor jeg havnet….🙄 Skriver mest i tråder som omhandler den type tema og da skriver jeg med brukernavn. Vært igjennom et klisjésamlivsbrudd og er ærlig i alt jeg skriver. Ser at det er mange som er i samme situasjon som meg så jeg ikke redd for å bli gjenkjent. Jeg har likevel gjort noen endringer på fremstillingen av meg selv; endret litt på alder, antall barn, alder på barn osv. Når jeg svarer i andre tråder, for eksempel i økonomi, reiseliv eller hus hagen skriver jeg bestandig anonymt. Er litt redd for å bli gjenkjent hvis jeg bruker brukernavn overalt. Men skriver bestandig sannferdig, troller aldri. Anonymkode: 271d1...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg skriver nesten alltid som anonym, og jeg er også mest inne i den type tråder på samlivsforumet. Jeg troller aldri, det jeg skriver er mine sanne meninger og erfaringer. Men jeg endrer masse på detaljer. Anonymkode: 259ee...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Gjør kun litt endringer på antall barn (om det kun gjelder et barn) og alderen på barna. Skriver kun med brukernavn i tråder jeg ikke sier noe om bakgrunn. Orker ikke å bli gjenkjent og tatt for løgn når all info ikke er 100% lik fra tråd til tråd. Selv mer anonym enn brukernavn kan man gjenkjennes. Anonymkode: 31a88...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Troller stort sett. Anonymkode: 43b12...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Jeg endrer på antall barn, alder, yrke, bosted og andre gjenkjennelige detaljer, men skriver alltid sant om det jeg svarer på. Skriver stort sett som anonym. Anonymkode: 931a0...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Bare tull og tøys. Anonymkode: a92ae...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Jeg endrer kun detaljer som vil gjøre at jeg blir gjenkjent, uten at det endrer essensen eller budskapet i innlegget mitt. Anonymkode: 7fcf9...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå