Gå til innhold

Hvor ærlig er du her på forumet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som overskriften sier; hvor ærlig er du her på forumet? Jeg har vært her i cirka 10-12 år, var en fortvilet situasjon og googlet «utro samboer». Gjett hvor jeg havnet….🙄

Skriver mest i tråder som omhandler den type tema og da skriver jeg med brukernavn. Vært igjennom et klisjésamlivsbrudd og er ærlig i alt jeg skriver. Ser at det er mange som er i samme situasjon som meg så jeg ikke redd for å bli gjenkjent. Jeg har likevel gjort noen endringer på fremstillingen av meg selv; endret litt på alder, antall barn, alder på barn osv. 

Når jeg svarer i andre tråder, for eksempel i økonomi, reiseliv eller hus hagen skriver jeg bestandig anonymt. Er litt redd for å bli gjenkjent hvis jeg bruker brukernavn overalt. Men skriver bestandig sannferdig, troller aldri.

Anonymkode: 271d1...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skriver nesten alltid som anonym, og jeg er også mest inne i den type tråder på samlivsforumet. 

Jeg troller aldri, det jeg skriver er mine sanne meninger og erfaringer. Men jeg endrer masse på detaljer.

Anonymkode: 259ee...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør kun litt endringer på antall barn (om det kun gjelder et barn) og alderen på barna.  Skriver kun med brukernavn i tråder jeg ikke sier noe om bakgrunn. Orker ikke å bli gjenkjent og tatt for løgn når all info ikke er 100% lik fra tråd til tråd.   Selv mer anonym enn brukernavn kan man gjenkjennes. 

Anonymkode: 31a88...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg endrer på antall barn, alder, yrke, bosted og andre gjenkjennelige detaljer, men skriver alltid sant om det jeg svarer på. Skriver stort sett som anonym.

Anonymkode: 931a0...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg endrer kun detaljer som vil gjøre at jeg blir gjenkjent, uten at det endrer essensen eller budskapet i innlegget mitt. 

Anonymkode: 7fcf9...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...