AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Har holdt på med ei i ca 4 mnd. Og har følt på forelskelse her og nå. Noen ganger intenst og andre ganger perioder der jeg ikke har følt noe spesielt, noe jeg vet er normalt. Men trodde ikke det var normalt så tidlig i relasjonen vår. Det kan gå over en uke før vi møtes, uten at jeg føler på noe spesielt savn. Jeg har følt på savn noen ganger, men ikke så ofte. I tidligere relasjoner har jeg ofte ville møtt den andre med en gang de er ledig eller har tid. Men hun er veldig sånn at jeg kan møte hun når som helst, fordi det stort sett alltid passer for henne. Savner jeg "jakten"? dette er den sunneste relasjonen jeg har hatt så langt i mine 27 år. Noen som har erfaringer?? Anonymkode: 7a4d6...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hadde det på samme måte med min nåværende samboer. Jeg var også litt i stuss, sånn som du er, men nå tror jeg det handlet mest om at jeg følte meg trygg i relasjonen, derav mindre spenningsfølelse. 3 år senere, jeg er gravid, og har aldri hatt et så trygt, kjærlig og stabilt forhold. Elsker han dypt. Anonymkode: 70317...de8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde det på samme måte med min nåværende samboer. Jeg var også litt i stuss, sånn som du er, men nå tror jeg det handlet mest om at jeg følte meg trygg i relasjonen, derav mindre spenningsfølelse. 3 år senere, jeg er gravid, og har aldri hatt et så trygt, kjærlig og stabilt forhold. Elsker han dypt. Anonymkode: 70317...de8 Jeg har det helt likt❤️ Anonymkode: b3a1a...d6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Så fint at det er sund relasjon, men kanskje det er noe som mangler vis du ikke føler det savnet? Eller føler du at du kanskje ikke er forelsket? Anonymkode: f539e...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så fint at det er sund relasjon, men kanskje det er noe som mangler vis du ikke føler det savnet? Eller føler du at du kanskje ikke er forelsket? Anonymkode: f539e...0e3 Ja, var det jeg tenkte på selv. Jeg føler jo et savn innimellom og her og nå. Men ikke den intense. Anonymkode: 7a4d6...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbær2365 Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, var det jeg tenkte på selv. Jeg føler jo et savn innimellom og her og nå. Men ikke den intense. Anonymkode: 7a4d6...6ea Kanskje snakke med hun om det eller at hun ikke er riktig for deg. En sund relasjon er jo veldig fint og viktig men må jo gjøre hva som følelser riktig Endret 3 timer siden av Jordbær2365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Når jeg har vært forelska har jeg ønsket å være så mye som mulig sammen med den andre. Og villig til å anstrenge meg mye for å møtes. Så jeg synes du høres litt lunken ut. Anonymkode: dd825...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Kanskje du rett og slett har blitt mer voksen, og ikke har det behovet for bekreftelse og å måtte være sammen hele tiden lenger? Kanskje trives du nå bedre med deg selv og setter pris på å gjøre andre ting enn å bare henge med kjæreste? Og som andre har nevnt, det kan være at du nå er i et forhold der du føler deg mer trygg, og det er veldig fort gjort å forveksle spenning/usikkerhet (sommerfugler i magen) med forelskelse. Var der selv, i mitt nåværende forhold. Sommerfuglene gikk veldig fort over, og jeg ble kjempeforvirret, for jeg likte jo denne fyren så godt, så hvorfor var jeg ikke stormforelsket? Men så var jeg jo faktisk det, det var bare at han hadde vært så tydelig på at det var meg han ville ha helt fra starten, og vært så trygg og god, at jeg ikke følte så mye på den usikkerheten som man ofte tror er ren forelskelse. Jeg kunne også ganske tidlig gå flere dager uten å kjenne på savn, men det har nok mye å gjøre med at behovet mitt ble fyllt når vi faktisk var sammen. Han var alltid ordentlig til stede og vi hadde det kjempefint sammen, i motsetning til tidligere kjærester som hadde tankene sine alle andre steder, skapte masse drama, og jeg alltid hadde følelsen av at vi måtte prøve igjen/treffes igjen snart for å gjøre det bedre neste gang, at det manglet mye som jeg savnet å få, så jeg trengte mer tid med dem. Litt som å få servert mat og så få den tatt fra seg igjen etter et par munnfuller, da ønsker man seg gjerne mer mat. VS å få spise seg mett, da går det en stund før man savner mat igjen. Hadde nok også mye å si at jeg har så mye annet i livet mitt nå som jeg setter pris på, det hadde jeg ikke med tidligere kjærester. Så da sitter man ikke og savner hverandre så innmari mye, for man har så mye annet å finne på som gir glede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå