AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg og mannen min har vært sammen i 20 år, har barn og er i begynnelsen av 40-åra. Vi har sex 3-4 ganger i uka, og koser og kysser mye utenom. Gjennom hele vårt forhold har vi hatt veldig tilfredsstillende sex, der begge som regel får minst 1 (og jeg ofte flere) orgasmer. Men vi har veldig vaniljesex, varierer mellom 3-4 stillinger vi liker, forspill er kyssing, stryking og slikking over hele kroppen, og kanskje 1-2 ganger i mnd slikker han meg. Jeg gir blowjobs litt for sjeldent kanskje, rett og slett fordi jeg elsker penetrering og er ego nok til å heller ville ha ham inni meg (er noen år siden han kunne ta flere runder etter hverandre. 😅). Som regel tar sex mellom 5 og 15 min fra start til slutt. Jeg kommer veldig lett, og lettere nå enn for 20 år siden. Vi har samkjørt lyst og er begge fornøyde med hyppighet og lengde. Men. Jeg lurte på idag, etter en helt fantastisk runde med tre orgasmer for min del, folk som har veldig varierte og avanserte sexliv, med leketøy og rollespill og swinging og bdsm. Er det fordi de ikke får så mye ut av vaniljesex som vi gjør? Jeg tenker jo når jeg leser her inne at vi er ganske kjedelige, men jeg er bare så TILFREDSSTILT! At jeg klarer ikke finne motivasjon for akrobatikk og timesvis lange økter og alt sammen. 😂 Jeg har ikke overskudd til alt det der, og jeg ser ikke vitsen siden det vi gjør funker så bra. Men kanskje det ikke funker så bra for alle de spennende folka, kanskje de bare ikke kommer så lett som meg og derfor trenger mer sexy undertøy og pisk og hva det nå er folk driver med. For min del virker det slitsomt, hvis jeg skulle gjøre alt det der for essensielt samme resultat som en kjappis på 15 min med mannen min. Jeg tenker alle må gjøre som de vil med andre samtykkende voksne mennesker altså, jeg bare funderte litt på dette idag. Har noen av dere noen svar til meg? Er alle greiene bare det dere trenger for å føle dere tilfredsstilt etter sex? Fordi 10 min inkl forspill ikke er nok? (jeg innser at jeg er litt unormalt lettantent og kommer lett, og at min kjære nok er VELDIG god i senga. 🥰) Anonymkode: ea9d4...028 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Kjenner meg igjen i alt over 😄 Sammen i snart 20 og og er trygg og bekvem med hverandre. Jeg får orgasme på to minutter hvis han vil, og jeg elsker sexen vår. For oss er det ikke kjedelig, det er jo slik vi liker det. Gidder ikke bry meg om hva naboen liker og driver med 😂 Anonymkode: 481ed...f34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Litt det samme. Kan gjerne prøve ut ting, men så går det fort for seg når vi først begynner 😂 Fantasier er en ting, feks trekant ,men ville aldri gjennomført det(tror jeg). Hadde en del sex på doen på egon, ikea, osv før 😂 kjappis vel og merke på knapt 2min da. Anonymkode: 5ac91...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Eller i trappene ,sofaen, osv(hjemme), garasjen om ungdommen er hjemme og vi ikke får sneket oss unna! Anonymkode: 5ac91...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller i trappene ,sofaen, osv(hjemme), garasjen om ungdommen er hjemme og vi ikke får sneket oss unna! Anonymkode: 5ac91...160 Burde kanskje nevnt at vi har sex i senga. Alt det du nevner virker også som mye jobb. 😂 Anonymkode: ea9d4...028 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Burde kanskje nevnt at vi har sex i senga. Alt det du nevner virker også som mye jobb. 😂 Anonymkode: ea9d4...028 Går stortsett unna på 2min så ikke mye jobb 😂 Anonymkode: 5ac91...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Hver sin lyst, alle tenner bare ikke på det samme. Vaniljesex for meg er det som er slitsomt, det er et skikkelig ork å prøve å få i gang lysten skikkelig og alt er tregt og tungt. Men gi meg min type greie og jeg er lettantent og kommer på et blunk. Det har ikke noe å gjøre med at jeg er mer spennende eller må ha så mye MER, jeg vil bare ha noen ANNET. Jeg kan godt droppe all vaniljesex for evig, det gir meg bare så lite. Anonymkode: fb44b...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Så svaret på spørsmålet i tittelen din blir: ja, absolutt, vaniljesex er nok hvis man blir tilfredsstilt 🙂 Anonymkode: fb44b...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg og mannen min har vært sammen i 20 år, har barn og er i begynnelsen av 40-åra. Vi har sex 3-4 ganger i uka, og koser og kysser mye utenom. Gjennom hele vårt forhold har vi hatt veldig tilfredsstillende sex, der begge som regel får minst 1 (og jeg ofte flere) orgasmer. Men vi har veldig vaniljesex, varierer mellom 3-4 stillinger vi liker, forspill er kyssing, stryking og slikking over hele kroppen, og kanskje 1-2 ganger i mnd slikker han meg. Jeg gir blowjobs litt for sjeldent kanskje, rett og slett fordi jeg elsker penetrering og er ego nok til å heller ville ha ham inni meg (er noen år siden han kunne ta flere runder etter hverandre. 😅). Som regel tar sex mellom 5 og 15 min fra start til slutt. Jeg kommer veldig lett, og lettere nå enn for 20 år siden. Vi har samkjørt lyst og er begge fornøyde med hyppighet og lengde. Men. Jeg lurte på idag, etter en helt fantastisk runde med tre orgasmer for min del, folk som har veldig varierte og avanserte sexliv, med leketøy og rollespill og swinging og bdsm. Er det fordi de ikke får så mye ut av vaniljesex som vi gjør? Jeg tenker jo når jeg leser her inne at vi er ganske kjedelige, men jeg er bare så TILFREDSSTILT! At jeg klarer ikke finne motivasjon for akrobatikk og timesvis lange økter og alt sammen. 😂 Jeg har ikke overskudd til alt det der, og jeg ser ikke vitsen siden det vi gjør funker så bra. Men kanskje det ikke funker så bra for alle de spennende folka, kanskje de bare ikke kommer så lett som meg og derfor trenger mer sexy undertøy og pisk og hva det nå er folk driver med. For min del virker det slitsomt, hvis jeg skulle gjøre alt det der for essensielt samme resultat som en kjappis på 15 min med mannen min. Jeg tenker alle må gjøre som de vil med andre samtykkende voksne mennesker altså, jeg bare funderte litt på dette idag. Har noen av dere noen svar til meg? Er alle greiene bare det dere trenger for å føle dere tilfredsstilt etter sex? Fordi 10 min inkl forspill ikke er nok? (jeg innser at jeg er litt unormalt lettantent og kommer lett, og at min kjære nok er VELDIG god i senga. 🥰) Anonymkode: ea9d4...028 Nei, det er ikke essensielt å leke med sanser og hverandre over flere timer og flere orgasmer for begge to. Har ikke vært borti en mann som ikke klarer flere runder når de blir stimulert og lekt med. Det vil ikke si at det ene er bedre enn det andre. Det ene er for noen og ikke for andre. Men sammenlignes, kan det ikke. Blir som å si at appelsiner og pærer er det samme. Du sier jo selv at du ikke er interessert i å prøve, så da kan du heller ikke dra ukjente paralleller. Så lenge alle involverte parter er tilfreds, et det alt som betyr noe. Anonymkode: 94ea2...745 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke essensielt å leke med sanser og hverandre over flere timer og flere orgasmer for begge to. Har ikke vært borti en mann som ikke klarer flere runder når de blir stimulert og lekt med. Det vil ikke si at det ene er bedre enn det andre. Det ene er for noen og ikke for andre. Men sammenlignes, kan det ikke. Blir som å si at appelsiner og pærer er det samme. Du sier jo selv at du ikke er interessert i å prøve, så da kan du heller ikke dra ukjente paralleller. Så lenge alle involverte parter er tilfreds, et det alt som betyr noe. Anonymkode: 94ea2...745 *Essensielt det samme som en kjappis på et kvarter Anonymkode: 94ea2...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Jeg blir fort lei av rutine og trenger variasjon. Men er ikke swingerstype. Trenger ikke mer og mer liksom. Bruker ikke ordet vaniljesex om sex andre har. Jeg tenker bare at vi er forskjellige 😊 Anonymkode: ab11d...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): *Essensielt det samme som en kjappis på et kvarter Anonymkode: 94ea2...745 Jeg mener for min del, jeg kan få 3-4 orgasmer på det kvarteret, og da er jeg både utslitt og 100% tilfredsstilt. Jeg klarer ikke å forstå at en sånn runde som du beskriver skal gi MEG noe mer eller bedre enn det jeg får nå med langt mindre innsats og langt mindre tidsbruk. 😅 Det er hva jeg mener med essensielt det samme. For MIN del. Vi kan gjerne ha sex i 5 minutter, og så ligge 2-3 timer omslynget og nakne og kose og snakke sammen, men sex er jo ganske slitsomt da? Kanskje jeg bare er i dårlig form. 😂 (Vi trener begge 3 ganger i uka, crossfit). 😁 Anonymkode: ea9d4...028 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Dere har bedre sex enn minst halvparten av alle par. Anonymkode: 82510...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Så lenge dere er fornøyd så er det det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ønsker gjerne 50/50 av det du beskriver. For variasjon og for at jeg virkelig skal bli tent til nivå over det å «bare komme» så liker jeg det BDSM gir. Man kan kanskje tenke på det som en spenningslek mellom to voksne? Den pirringen det gir liksom 🥵 MEN, skal sies at det kreves mer tid og overskudd kanskje. Så funker med sjappa innimellom også. Anonymkode: ef41c...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg mener for min del, jeg kan få 3-4 orgasmer på det kvarteret, og da er jeg både utslitt og 100% tilfredsstilt. Jeg klarer ikke å forstå at en sånn runde som du beskriver skal gi MEG noe mer eller bedre enn det jeg får nå med langt mindre innsats og langt mindre tidsbruk. 😅 Det er hva jeg mener med essensielt det samme. For MIN del. Vi kan gjerne ha sex i 5 minutter, og så ligge 2-3 timer omslynget og nakne og kose og snakke sammen, men sex er jo ganske slitsomt da? Kanskje jeg bare er i dårlig form. 😂 (Vi trener begge 3 ganger i uka, crossfit). 😁 Anonymkode: ea9d4...028 Nei, det virker som du tror andre svinger seg rundt i taklampa og bedriver parkour. Men det kan ikke sammenlignes, selv om man er tilfreds med det ene eller det andre. Sanselek kan være mykt, forsiktig, varsomt og langt ifra slitsomt. Når man finner en rytme/sone forsvinner tiden og det kan kjapt gå både to og fler timer. Jeg er langt ifra topptrent lenger, men finner det sjelden "slitsomt".. Anonymkode: 94ea2...745 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Vi har 90% det du beskriver med vi suger og slikker nesten hver gang da. 10 prosent så varierer vi litt med ny plass, noe leker eller nye stillinger vi liker. Vi har sex ca 2 ganger i uken og har vært sammen i 13 år. Anonymkode: 0e936...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg og mannen min har vært sammen i 20 år, har barn og er i begynnelsen av 40-åra. Vi har sex 3-4 ganger i uka, og koser og kysser mye utenom ... Jeg tenker alle må gjøre som de vil med andre samtykkende voksne mennesker altså, jeg bare funderte litt på dette idag. Har noen av dere noen svar til meg? Er alle greiene bare det dere trenger for å føle dere tilfredsstilt etter sex? Fordi 10 min inkl forspill ikke er nok? (jeg innser at jeg er litt unormalt lettantent og kommer lett, og at min kjære nok er VELDIG god i senga. 🥰) Anonymkode: ea9d4...028 Spiller det noen rolle, så lenge dere er tilfreds og ikke føler dere mangler noe? Jeg vil tro dette er mye det samme som det polerte bildet mange influensere forsøker å gi ut av livene sine. At alt skal være så mye mer, så intenst. Det skal skapes et bilde av at gresset er grønnere der borte. Om du ikke gjør dette, så gjør du det feil. Det er ren bullshit. Normale folk gjør ikke sånn. De flest gjør nok som dere, vi inkludert. Vi kysser litt, vi tafser litt, vi knuller litt. Det er milevis unna enhver glam-historie der ute. Men det er det som funker. Vi har hverdager med jobb, SFO og treninger, Vi spiser faktisk grandis, Toro og Spaghetti Capri. Vi vasker av og til bilen. Vi har "stolen" med klær som er midt i mellom rene og skitne. Ungene ser litt mer på iPad enn de kanskje burde. Vi trener ukentlig (dvs, de dagene vi trener er teknisk sett plassert i en uke på kalenderen) Vi knuller litt av og til før vi legger oss. ... og alt det er totalt innafor. Det er så mye annet i livet vårt, så vi kan ikke dedikere tre timer hver dag til sanserik sex. Ei heller er vi så kåte at vi trenger et par orgasmer hver dag. Nyt og gled dere over at dere har funnet deres vei. Om det er 15 minutters sex et par ganger i uka; fantastisk. Dere lever livet som det passer dere og dere er fornøyd. Igjen, fantastisk. Ikke gå i fella å tro at det er så mye bedre alle andre steder. Det er det ikke. Vi andre er misunnelige på dere, ikke motsatt. Endret 2 timer siden av Even Tuell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Jeg kommer lett og mange ganger, og jeg har hatt en periode hvor jeg syntes BDSM var veldig spennende. Jeg har generelt eksperimentert mye i mitt sexliv, jeg synes jo omtrent alt med sex er spennende, og er bare veldig seksuell av meg. Så det å ha andre lyster enn deg handler jo ikke om at man er "tungpult" liksom, som jeg føler du kanskje spør om her? Man tenner bare på forskjellige ting. Det blir nesten som å spørre en homofil om hvorfor han tenner på menn. Han gjør jo bare det. Men selv om jeg har eksperimentert mye, så er min favorittsex ganske vanilje da 😃 Og jeg er kanskje litt ferdig-eksperimentert, den BDSM-fasen min er litt over selv om jeg hadde hatt null i mot det om jeg møtte mannen i mitt liv, og det var hans kink. Jeg er nok egentlig bare ganske fleksibel der. God sex kommer i mange slags former Kjæresten min nå er ganske vanilje, men jeg har nå dratt han litt "utpå" og funnet en kink eller to inni han også, og funnet på litt forskjellige ting sammen. Men sexen vi har i 99% av tilfellene er bare å gi/få oralsex, så penetrasjon i diverse stillinger (min favoritt er faktisk misjonær!), det villeste vi gjør er vel sex på kjøkkenbenk og gulv og analt. Og jeg har den beste sexen i mitt liv ❤️ Anonymkode: c84fc...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg klarer ikke å forstå at en sånn runde som du beskriver skal gi MEG noe mer eller bedre enn det jeg får nå med langt mindre innsats og langt mindre tidsbruk. 😅 Men... Det er da ingen som forventer at du skal endre måten du har sex på? Hvis du liker det dere gjør nå så fortsett for all del med det. Mulig du har misforstått litt, men alle de andre tingene du lister opp er ikke påbyggingspakker 🤪 Det er andre alternativer for de som foretrekker det, ikke noe alle skal gjøre for å være kule. PS: Og så virker det veldig som du tror all sex som ikke er vaniljesex per definisjon tar lang tid og må involvere masse akrobatikk, skuespill eller tilbehør, men det er ikke riktig. Men kan fint ha ikke-vaniljesex to stk i senga si fra hverdagsklærne uten hjelpemidler på ti-femten minutter, altså. Bare sånn til info, jeg skjønner jo at dette ikke er noe du har interesse av å researche detaljert for egen del. Men det er mulig derfor du er litt forvirret over hvorfor noen gidder, du har kanskje et bilde av at det er noe som må være omstendelig og slitsomt og tidkrevende og mye jobb. Anonymkode: fb44b...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå