Gå til innhold

Til menn - vil dere egentlig ha en familie med barn?

AnonymBruker

Vil du egentlig ha barn?  

15 stemmer

1. 1. Vil du har barn eller føyer du deg bare fordi dama vil ha barn?

• Jeg vil ha barn
      11
    • Jeg vil likke ha barn, men føyer meg for å beholde dama
      2
    • Jeg vil ikke ha barn, og går fra dama hun krever det
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller er de fleste av dere fornøyde med å bare hatt en kjæreste/dame resten av livet uten barn?

Føyer du kjæresten i å få et barn? Kunne du egentlig bare levd et lykkelig liv med en kvinne uten å barn?

Anonymkode: 56a3c...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

"Menn ønsker seg barn,slik barn ønsker seg dyr."

Det tror jeg det ligger mye sant i.

Anonymkode: b8757...8e0

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Arrogant tøvprat. 

Anonymkode: 15eac...542

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Menn har langt høyere evne å elske enn hva kvinner har. Kvinner elsker seg selv først og fremst.

Menn er de som springer inn i brennende bygninger og springer mot soldatene som regner fra himmelen, kvinner flykter for å redde seg selv.

Anonymkode: bac91...f0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn har langt høyere evne å elske enn hva kvinner har. Kvinner elsker seg selv først og fremst.

Menn er de som springer inn i brennende bygninger og springer mot soldatene som regner fra himmelen, kvinner flykter for å redde seg selv.

Klarer du å svare på spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Arrogant tøvprat. 

Anonymkode: 15eac...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har allerede svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har allerede svart.

Kaller ikke det noe svar på spørsmålet, så du evner tydeligvis ikke å være moden nok til å svare på om du vil ha barn eller om du føyer deg. Helt greit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kaller ikke det noe svar på spørsmålet, så du evner tydeligvis ikke å være moden nok til å svare på om du vil ha barn eller om du føyer deg. Helt greit det.

Du har lagd en poll, har du glemt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Huff da 😂

Anonymkode: cba94...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff da 😂

Anonymkode: cba94...867

Er du uenig? Har jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du skjønner vel selv at dette er vås. Hvor har du kildene ifra? Mest sannsynlig du ikke vært i krig heller. Mennene blir brukt som kanon føde, mens kvinnene blir voldtatt ihjel. Hvilken skjebne er verst, eller hvem har mest heltestatus er mildt sagt uinteressant. Svar heller på spørsmålet . 

Anonymkode: daa31...507

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De fleste både menn og kvinner har et ektefølt ønske om å få barn. Jeg, som mann, tror absolutt jeg hadde følt at noe manglet dersom forloveden min (snart kona) og jeg aldri fikk barn.

Mitt klare inntrykk er at de aller, aller fleste kompiser av meg også ønsker seg barn, og enda sterkere når de finner den dama de virkelig ser for seg fremtiden med. For sin egen del, ikke bare for å tekkes henne. De sier ikke «jajo, vi skal vel det fordi dama har så lyst» til meg bare fordi hun ikke hører dem. De har oppriktig lyst selv også. 

Anonymkode: 643c2...da9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var noen som sa at menn som vil ha barn er som unger som vil ha en valp. De fleste skjønner ikke hvor krevende barn er og hvor mye det kan påvirke samlivet, da spesielt mennene. Og hvor mange kvinner opplever ikke at mannen "shamer" kvinnen for at hun ikke ser ut som før etter fødsel og graviditet for eksempel? Har hørt og sett så mye idiotisk at jeg vil aldri ha barn med en mann iallefall! 

Jeg tror både menn og kvinner kan få barn også fordi det er forventet av de. Mange ønsker barn, av helt naturlige grunner. Men at mange i dag også ikke ønsker barn, er minst like naturlig. 

Anonymkode: 7ed40...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahaha. Nei. Menn kan ikke å elske en kvinne. Kvinner elsker som oftest sine barn høyere enn noe annet. Og elsker de ikke barna sine, da elsker de ingen. 

Dette er det største tullet jeg har lest i mitt liv. Hadde menn elsket kvinner, så hadde de ikke vært grisekåte på 19-åringer hele livet sitt og de hadde heller ikke vært utro. Men joda, de er utro så det synger etter, når de har muligheten. Har de ikke muligheten blir de deprimerte og hater livet sitt selv om de har en kone som elsker seg. :) Se på dagens unge, single menn som er så ifra seg over datingmarkedet. De får ikke de sexy jentene de vil ha, så da blir de lei seg. 

Anonymkode: 7ed40...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...