Gå til innhold

Hva tjener dere og hva har dere i lån?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og hvor mye sitter dere typisk igjen med på slutten av mnd? 

Anonymkode: c4ec4...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg må snakke for to, for alt er så sammenvevd at det er umulig å snakke for meg selv. Men vi tjener ca 1,8 mill hvert år samlet, og har 1,7 mill i lån. Har et rent overskudd på ca 32.000 hver mnd. utbetalte inntekter inklusive barnetrygd er 95.000. Jeg tjener mest, men har også et litt større studielån, så det er egentlig ganske jevnt fordelt. Hus, to barn, en stasjonsvogn og et par kjæledyr :) 

Anonymkode: 3ab39...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 640.000 i lønn, 2.2 mill i lån og har ingenting til overs. Har ett barn. 

Anonymkode: 2229c...44d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har 640.000 i lønn, 2.2 mill i lån og har ingenting til overs. Har ett barn. 

*boliglån altså, jeg har også 340.000 i studielån. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

*boliglån altså, jeg har også 340.000 i studielån. 

Hva kjøpte du leilighet for? Og i total lønn er alt regnet med av barnetrygd osv?

Anonymkode: 436a0...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi tjener 1,6 til sammen, pluss at vi har 125000 i leieinntekter. Vi har 5,4 millioner i lån. Noen måneder har vi ingenting igjen på konto før neste lønning kommer, men gjennomsnittlig sparer vi 100 000 i året. 

Anonymkode: e10b2...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

700 000 i inntekt

1,5 mill i huslån

120 k i studielån

Anonymkode: 8aa68...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi tjener ca 1,6-1,7 til sammen. Har 3,3 mill i gjeld(bolig) men blir noen hundretusen ekstra straks når garasje skal bygges. Uvist hva vi sitter igjen med, går litt opp og ned. Går endel til lån, sparing, fjas, faste utgifter, mat, to barn og shopping. Har såpass god råd at vi ikke har behov for budsjett, men burde nok absolutt hatt enda bedre kontroll på utgifter og hva vi bruker penger på.

Anonymkode: a6be0...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva kjøpte du leilighet for? Og i total lønn er alt regnet med av barnetrygd osv?

Kjøpte leiligheten for 3.8 millioner. Barnetrygd på 48.000 i året kommer i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tjener ca 800 000 hver og har 4,5 mill i lån. Det gjør et ganske saftig innhugg i hva vi har å rutte med for tia.. tre unger, to biler i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tjener 1,1 mill til sammen. Lån på 1,3. Huset er nok verdt 4-5 mill. 
Begge er har yrkesfaglig utdanning og ikke noe stydielån. 
3 barn i grunnskolen
Lite igjen i av mnd. 

Anonymkode: 845ff...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tjener litt over 600k i året + barnebidrag og barnetrygd. Har 1,4 i boliglån og 75k i studielån. Omtrent 50k utbetalt, 15-20k i rene faste utgifter. Ikke noe igjen på slutten, sparer 10-15k i måned. 

Anonymkode: ec59d...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

1,1 Millioner til sammen i inntekt

0 i lån

Leier en leilighet til 8000 kroner, 2 barn 

Anonymkode: 36534...646

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tjener litt over 600k i året + barnebidrag og barnetrygd. Har 1,4 i boliglån og 75k i studielån. Omtrent 50k utbetalt, 15-20k i rene faste utgifter. Ikke noe igjen på slutten, sparer 10-15k i måned. 

Anonymkode: ec59d...0de

Oi! Må ha en del i barnebidrag du da! Tjener selv 600 000 pluss barnebidrag og utvider barnetrygd blir det nesten 675 000 i året. Ikke noe igjen mn du klarer å spare såpass mye, det er virkelig bra gjort! Håper jeg også klarer å spare litt etter hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

4,3 mill i år. Årslønn på 2,5. Men 5 barn spiser opp alt 😅

Anonymkode: f1503...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er alene, to barn hvorav den ene har kjøpt egen bolig, den andre er student. Tjener 950.000 per år, i tillegg kommer bonus på mellom 20.000 og 60.000 per år. Har kun boliglån, i overkant 800.000 igjen å betale. Bolig verd cirka 3,5 mil + hytte som er verd ca 1.5 mill. 

Etter lån, faste utgifter og mat + sparing på 8.000 har jeg cirka 10.000 igjen. Det skal gå til klær, hobby, lege, tannlege, frisør, uteliv, litt støtte til studenten og osv

k57

Anonymkode: 17933...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har årsinntekt på 790 000, 1,8 mill i lån på bolig tilsvarende som naboer selgee for 2,8 mill, 200K i studielån. Lite igjen hver mnd for tiden 🫣

Anonymkode: b95ed...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tjener ca. 2,5 mill til sammen, har 5 mill i lån. 2 barn, 2 biler.

Men vi bor i Finnmark, så mye av overskuddet blir spist opp av at vi reiser til familie på sørlandet noen ganger i året. Går fort 30-40.000 bare i flybilletter hver gang 😅

Anonymkode: 2340d...71c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...