AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er en kvinne på 40 år. Når man leser om viktige egenskaper når man skal finne seg kjæreste står det jo blant annet at man bør ha god kontakt med foreldre og familie. Jeg har bare en forelder igjen, og har ikke noe godt forhold til henne. Hun har vært egoistisk og bare tenkt på seg selv omtrent hele livet., og har ekstremt dårlig sosial intelligens. Frekk er hun også osv. Har også ett familiemedlem i andre kanten av landet, og det er det. Så jeg har ikke akkurat familie å snakke om. Føler på en måte jeg ikke er en del av noe. Det ble for en stund siden slutt med han jeg var sammen med. Og merker nå som jeg er blir eldre at det å ikke ha særlig med familie kan være negativt når man skal prøve å finne en kjæreste. Anonymkode: 3b84d...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden hvorfor er det negativt? Hva er det som gjør at du mener det legger en demper på partnerletingen? Anonymkode: e247f...c17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Altså jeg tenker jo sånt kommer veldig an på. Jeg tenker ikke at det automatisk er noe negativt. Anonymkode: 2f710...70a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er en kvinne på 40 år. Når man leser om viktige egenskaper når man skal finne seg kjæreste står det jo blant annet at man bør ha god kontakt med foreldre og familie. Anonymkode: 3b84d...14b Hvor står det? Aldri hørt at det er noen dealbreaker med lite eller ingen familie. Men dårlig forhold til familie kan så klart også påvirke den man blir sammen med. Anonymkode: 1f2fd...529 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Og merker nå som jeg er blir eldre at det å ikke ha særlig med familie kan være negativt når man skal prøve å finne en kjæreste. Anonymkode: 3b84d...14b Enten får de ta deg som den personen du er eller så får de fucke off. Jeg er noen år yngre enn deg, har ganske lik familie som deg så regner meg egentlig som alene, hvis noen synes det er et hinder så OI se hvor jeg bryr meg! Min erfaring og tenker er at vi først og fremst bør klare oss alene, lære å spør om hjelp og knytte gode vennskap og bånd med andre. Jeg har fått en liten familie med mennesker utenfra, og det er viktigere enn en fyr for meg. Jeg skal ikke hverken unnskylde for ting jeg ikke kan, eller føle meg mindre verdt og det skal faen ikke du heller. Hev hodet ditt. Anonymkode: 4fbbc...2fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er en kvinne på 40 år. Når man leser om viktige egenskaper når man skal finne seg kjæreste står det jo blant annet at man bør ha god kontakt med foreldre og familie. Jeg har bare en forelder igjen, og har ikke noe godt forhold til henne. Hun har vært egoistisk og bare tenkt på seg selv omtrent hele livet., og har ekstremt dårlig sosial intelligens. Frekk er hun også osv. Har også ett familiemedlem i andre kanten av landet, og det er det. Så jeg har ikke akkurat familie å snakke om. Føler på en måte jeg ikke er en del av noe. Det ble for en stund siden slutt med han jeg var sammen med. Og merker nå som jeg er blir eldre at det å ikke ha særlig med familie kan være negativt når man skal prøve å finne en kjæreste. Anonymkode: 3b84d...14b Det er ikke negativt i det hele tatt. Tvert imot er det helt perfekt å slippe en annen familie. Anonymkode: 1273f...e5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Altså jeg tenker jo sånt kommer veldig an på. Jeg tenker ikke at det automatisk er noe negativt. Anonymkode: 2f710...70a Det er fordi det er automatisk positivt. Anonymkode: 1273f...e5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke negativt i det hele tatt. Tvert imot er det helt perfekt å slippe en annen familie. Anonymkode: 1273f...e5e Jeg er enig med dette🥱Har vært totalt utslitt da jeg var samboer-så mange mennesker, så mye besøk hele tiden😒Hvis jeg hadde hatt et valg hadde jeg valgt en uten stor familie/slekt Anonymkode: 25585...6ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er i samme situasjon. Jeg tror ikke vi er alene om dette, så jeg ville ikke tenkt for mye på det. Ting er som de er og noen ting får man ikke gjort så mye med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Du overtenker litt vel mye… kanskje heller det som er problemet? Minner meg om en venninne fra tidligere tider som slet med å finne noen. Hun stressa jo så med det, og overtenkte alt hele tiden, at det tilslutt ble en selvoppfyllende profeti. Hun er godt gift nå da, det tok bare veldig lang tid…mens resten av oss som egentlig ikke brydde oss så mye om det fra eller til, hadde det mye lettere i «jakten på den rette». Så mitt beste råd må være å slutte å lese sånne greier!! Om du sitter på første date og bekymrer deg fordi du har lite familie… så blir det neppe så bra. Anonymkode: 4ace6...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Den formuleringen handler jo ikke om at en må ha mye familie, da misforstår du. Det er bare en annen måte å si noe sånt som at en ser etter en familieorientert person, som er opptatt av og legger innsats i å bygge gode relasjoner til menneskene rundt seg. Især menn har det med å legge hele jobben med å ivareta relasjoner til sin kvinnelige partner, og før det sin mor. En flagger at en ser etter noen med sosial og relasjonell intelligens. Anonymkode: b6a0c...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Det kommer helt an på den du dater, noen vil gjerne ha svigerfamilie, andre er sjeleglad for å slippe. Du må bare finne den siste typen. Men finn gjerne en som har en del familie, det gjør det lettere hvis man får barn mtp barnevakt. Anonymkode: 6eb8f...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Altså, man kan jo ikke noe for lite familie.. Det er jo bare å si det som det er. Lite familie kan fort være grønt flagg. Verre med han jeg datet som hadde stor familie, men ingen kontakt for alle var noen idioter.. Tenkte det var rart at det bare var derfor. Familien har en helt annen historie.. vi datet ikke lenge! Anonymkode: 559cc...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #14 Del Skrevet 27 minutter siden Jeg som kvinne har også lite familie eller generelt lite kontakt. De møter ikke mine kjærester uansett hvor langvarig forhold jeg er i. Menn kunne ikke brydd seg mindre tror nesten de er glad for det. Ingen mann bryr seg om å ha svigers. Vært null problem. Anonymkode: 5f553...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå