Gå til innhold

Hvor lang tid tok det fra dere bestemte dere for å gå fra hverandre, til dere flyttet fra hverandre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Stacy__ skrev (1 time siden):

Dere som sier det gikk 5 dager til noen uker, hvordan fikk dere det til? Med tanke på salg av felles bolig, det tar jo litt tid… Selv hvis man skal ut på leiemarkedet så tar det lott tid før man finner en passende bolig med plass til barn og seg selv, for å ikke snakke om at den boligen skal være i rimelig avstand fra barnehage/skole og den voksnes jobb…

Jeg overtok bolig og lånet. Hadde vi solgt så hadde det blitt med tap. Han leide bolig i nærheten. 

Anonymkode: 1c978...0f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Stacy__ skrev (2 timer siden):

Dere som sier det gikk 5 dager til noen uker, hvordan fikk dere det til? Med tanke på salg av felles bolig, det tar jo litt tid… Selv hvis man skal ut på leiemarkedet så tar det lott tid før man finner en passende bolig med plass til barn og seg selv, for å ikke snakke om at den boligen skal være i rimelig avstand fra barnehage/skole og den voksnes jobb…

Jeg hadde flaks og fant en passende leilighet i gangavstand til leie etter noen dager, den var ledig fra to uker senere. I mellomtiden bodde jeg hos foreldrene mine som bor rett i nærheten. Han ble boende i felles bolig og kjøpte meg ut etter hvert.

Anonymkode: 116a7...075

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 18.51):

Og når sa dere noe til barna?

Hvordan gikk det å leve sammen etter brudd, men mens dere fortsatt bodde sammen?

Anonymkode: a31ae...94f

5,5 måneder, barna var informert nesten med det samme. Det gikk greit å leve sammen.

Endret av Flintis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er i akkurat samme situasjon. 
Vi kan heller ikke selge før til sommeren, og vi har ikke informert barna enda. Men vet ikke når vi bør informere de. Vi klarer fint å bo sammen og er siviliserte.

Anonymkode: 49476...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...