AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Skrevet 24. januar Hei. skal gå opp i lønn etter prøvetiden min nå i slutten av januar, ble forespeilet å gå opp 6000 kr i lønn i mnd.. men det virker som sjefen min ikke kommer til å gi meg det alikevel.. jeg har lønn på 500.000 nå, hva ville dere godtatt? Jeg kan lett få meg jobb en annen plass å tjene 500.000 i året, med mye mindre ansvar.. jeg ble utrolig skuffet, men det står veldig diffust på kontrakten hva jeg ville gå opp etter prøvetiden .. hva synes dere jeg bør «kreve» å få i lønnsøkning? sjefen min vet jeg gjør en bra jobb. tidligere ansatte der i min posisjon, har ikke gjort jobben tilfredstillende… Anonymkode: b8c81...374
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Skrevet 24. januar Noen innspill hva minimum lønnsøkning burde være? Anonymkode: b8c81...374
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Skrevet 24. januar Hos oss kan man forvente rundt 40 000 i økning pr år. Anonymkode: b3f89...bf9
petterm Skrevet 24. januar #5 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. skal gå opp i lønn etter prøvetiden min nå i slutten av januar, ble forespeilet å gå opp 6000 kr i lønn i mnd.. men det virker som sjefen min ikke kommer til å gi meg det alikevel.. jeg har lønn på 500.000 nå, hva ville dere godtatt? Jeg kan lett få meg jobb en annen plass å tjene 500.000 i året, med mye mindre ansvar.. jeg ble utrolig skuffet, men det står veldig diffust på kontrakten hva jeg ville gå opp etter prøvetiden .. hva synes dere jeg bør «kreve» å få i lønnsøkning? sjefen min vet jeg gjør en bra jobb. tidligere ansatte der i min posisjon, har ikke gjort jobben tilfredstillende… Anonymkode: b8c81...374 Hvis du var forespeilet 6000 i måneden så synes jeg at du skal spørre hvorfor du ikke får det du mener å ha blitt forespeilet. Du kan evt spørre om du må få tilbud om en annen jobb for å få det du mener å ha blitt forespeilet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå