AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Skrevet 24. januar Jobber med en fyr som også er min sjef, er relativt ny i jobben… han har i siste tiden blitt så utrolig sur og vinglete i humøret, jeg klarer ikke å henge med i svingene når det kommer til humøret hans.. jeg vil jobbe og så virkelig for meg å være i den jobben i maaange år, man allerede etter noen måneder jeg kjenner ieg begynner å miste gnisten.. ikke pga jobben nen kun pga humøret til min sjef.. er det normalt å føle det slik? Anonymkode: c416a...d39
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jobber med en fyr som også er min sjef, er relativt ny i jobben… han har i siste tiden blitt så utrolig sur og vinglete i humøret, jeg klarer ikke å henge med i svingene når det kommer til humøret hans.. jeg vil jobbe og så virkelig for meg å være i den jobben i maaange år, man allerede etter noen måneder jeg kjenner ieg begynner å miste gnisten.. ikke pga jobben nen kun pga humøret til min sjef.. er det normalt å føle det slik? Anonymkode: c416a...d39 Skal sies at jeg utfører arbeidsoppgavene mine bra, og at han er sur pga problemer han har på hjemmebane… Anonymkode: c416a...d39
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Skrevet 24. januar Må du være veldig tett på? Jeg tenker den beste måten å takle hummørsyke folk er å ha minst mulig med dem å gjøre. Hvis det er noe du ønsker å spørre om, vent til litt utpå dagen for å sikre deg at du ikke har valgt feil dag å spørre. Anonymkode: dd9ef...35e
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar Jeg har en sånn sjef. Distanserer meg det jeg kan. Og allierer meg med lojale kolleger mtp å få forståelse og ikke ta ting personlig Anonymkode: da630...20d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå