Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hva deres erfaringer med Decubal er, både på kropp, ansikt og i hår.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt Decubal pumpeflaske til ansikt. (Rød)

Den er virkelig god! Den virker nokså fet med en gang (den er for tørr og sensitiv hud) , men den trekker raskt inn i hud. Den virker ikke blank eller fettete, men heller mattende faktsik.

Kjempefornøyd altså! :Nikke:

Gjest Aloha
Skrevet

Jeg har også akkurat kjøpt Decubal ansiktskrem, for tørr og sensitiv hud, den i en rund boks. Veldig fornøyd! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brukt ansiktskremen og den er veldig bra!!

Hodebunnskuren er og fantastisk og gir ikke fett hår. Har også prøvd hådnkremen og den fungerer bra på min ekstremt sensitive hud...

Gode kjøp!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har normal til tørr hud, men er plaget med sorte prikker på nesa og noen hudormer her og der. Vil disse produktene tette til huden min da, og dermed produsere mer talg? Har en mistanke om at jeg bruker feil type produkter nå; for sterke for å få bukt med de sorte prikkene. Og dette tørker ut huden min :forvirret:

Skrevet

Hvilken prisklasse ligger disse i?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker både ansiktskremen for tørr og sensitiv hud, og håndkremen, og er veldig fornøyd.

Gjest Gjesta
Skrevet

Lurer på om noen har prøvd kroppsproduktene? Jeg sliter med ekstremt tørr hud på leggene, men vil ikke ha vaselin/parafin på huden, fordi jeg opplever at det tørker ut. Kun Decubal Recover så ut til å inneholde dette. Har noen prøvd de andre? Er effekten langvarig?

Skrevet
Lurer på om noen har prøvd kroppsproduktene? Jeg sliter med ekstremt tørr hud på leggene, men vil ikke ha vaselin/parafin på huden, fordi jeg opplever at det tørker ut. Kun Decubal Recover så ut til å inneholde dette. Har noen prøvd de andre? Er effekten langvarig?

Jeg har krokodilleskinnlegger nå om vinteren, og har prøvd en krem for kroppen i dette merket (hvit tube med rød kork), uten å bli særlig imponert. Jeg synes den bare gjør huden fet og ikke tilfører noe fuktighet i det hele tatt.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har krokodilleskinnlegger nå om vinteren, og har prøvd en krem for kroppen i dette merket (hvit tube med rød kork), uten å bli særlig imponert. Jeg synes den bare gjør huden fet og ikke tilfører noe fuktighet i det hele tatt.

Det er mitt problem også; fete kremer ser ut til å gjøre vondt verre, ved å tørke ut huden. Det jeg hittil har syntes funker best, er rett og slett å blande (i hånden) en vanlig fuktighetslotion med ren mandelolje fra helsekost. Den blå bodylotionen fra Dove, den som heter noe med Hydro, er blant de beste jeg har prøvd, jeg har prøvd de fleste. Og den koster bare ca. 40 kroner. Men selvsagt leter jeg etter vidunderet. Nå er det rett før jeg gir etter og tar solarium, for merkelig nok hjelper sol.

Gjest gjesta
Skrevet
Hvilken prisklasse ligger disse i?

Ansiktskremen betalte jeg 140 kroner for.

Gjest gjest1
Skrevet
Lurer på om noen har prøvd kroppsproduktene? Jeg sliter med ekstremt tørr hud på leggene, men vil ikke ha vaselin/parafin på huden, fordi jeg opplever at det tørker ut.

Jeg har også veldig tørre legger + tørt og eksemlignende utslett under armene. Jeg har funnet ut at fotkremen fra Ahava fungerer veldig godt. Jeg kom over et tilbud med bodylotion, håndkrem og fotkrem fra Ahava i en gavepakning og siden jeg klødde slik på leggene at jeg ikke fikk sove, prøvde jeg fotkremen. Har brukt den over 1 uke nå, den trekker raskt inn, gir masse fukt og lukter ikke typisk fotkrem. Det mulige eksemet under armene holdes ogå i sjakk.

Mener at den ikke inneholder parafin, men masse gode ingredienser som jojoba, hvetkim, avocado, mandel og dødehavsmineraler.

Jeg har prøvd det meste av Decubal (har vel hele serien stående etter sponsing gjennom jobb) men siden tubene og krukkene bare står der til nødbruk er jeg vel bare sånn passe fornøyd.

Gjest Gjest
Skrevet

Har prøvd en av de fetere Decubalkremene til kropp vinterstid, og synes den er kjempegod. Særlig mot krokodillebein. Ellers liker jeg godt Body Shops body butter med kakaosmør for tørr vinterkropp. Kjempeeffektiv og deilig sjokoladelukt :ler:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har brukt ansiktskremen i pumpe et par uker og er godt fornøyd!(på tilbud på apotek i disse dager!)Gir masse fukt føler jeg og trekker raskt inn.Med jojobaolje som er bra for tørr hud.Liker også den praktiske pumpen den er i,hygienisk og lett å få akkurat så mye krem en ønsker.Tror jammen jeg må teste ut håndkremen som er godt likt av noen her",)

Gjest Gjest
Skrevet

Decubal kroppsprodukter er ikke noe gode. Men den nye face vital (ansiktskremen på pumpeflaske) virker veldig god.

Er man ute etter en god bodylotion for tørr og sensitiv hud, vil jeg absolutt anbefale Avene body lotion w/ cold cream. Har prøvd utallige ulike kroppskremer, men den deisdert beste er Avene sin. Smører på om morgenen, og er fortsatt ikke blitt tørr når kvelden kommer. Absolutt verdt å prøve.

Gjest d'Arc
Skrevet

Decubal fungerer veldig godt for meg. Særlig om vinteren, for da er huden min tørr.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg bruker Decubal recover som håndkrem, og syns den er fantastisk bra. Trekker godt inn og holder lenge, blir ikke borte ved første håndvask. Også gjør den neglebåndene myke og fine.

Det mest geniale er at den kommer i en liten tube som jeg kan ha i veska.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...