Cissi C Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg behøver 17 studiepoeng for å få støtte fra Lånekassen til høsten. Trenger derfor å ta disse ila våren. Synes Foto 7,5 studiepoeng ved Kristiania så interessant ut. Noen erfaringer? Behøver tips til enkeltemne på 10 studiepoeng som er relativt "enkelt" å bestå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molekyl Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ast1010 på UiO syntes jeg var et enkelt emne. Leste bare 3 dager før eksamen å fikk C. Ingen obligatorisk oppmøte og norsk pensumbøk 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissi C Skrevet 6 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 6 timer siden Molekyl skrev (3 minutter siden): Ast1010 på UiO syntes jeg var et enkelt emne. Leste bare 3 dager før eksamen å fikk C. Ingen obligatorisk oppmøte og norsk pensumbøk 🙂 Tusen takk! Skal sjekke det opp 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden https://www.nord.no/studier/fuglekjennskap Riltignok 15 studiepoeng (per emne), men kun selvstudium, og er kjent for å være et emne som folk tar for å få nok studiepoeng til ikke å få trøbbel med Lånekassen. Plusspoeng for at jeg har hørt at det skal være veldig interessant! Anonymkode: 5b4e4...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissi C Skrevet 6 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): https://www.nord.no/studier/fuglekjennskap Riltignok 15 studiepoeng (per emne), men kun selvstudium, og er kjent for å være et emne som folk tar for å få nok studiepoeng til ikke å få trøbbel med Lånekassen. Plusspoeng for at jeg har hørt at det skal være veldig interessant! Anonymkode: 5b4e4...a3f Jeg ler litt høyt nå siden jeg ble litt interessert og så kan det vise seg at du lurer meg trill rundt til å studere fugler 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Cissi C skrev (45 minutter siden): Jeg behøver 17 studiepoeng for å få støtte fra Lånekassen til høsten. Trenger derfor å ta disse ila våren. Synes Foto 7,5 studiepoeng ved Kristiania så interessant ut. Noen erfaringer? Behøver tips til enkeltemne på 10 studiepoeng som er relativt "enkelt" å bestå. Å betale masse penger for å ta et studie du ikke trenger for å få lån - det høres ut som en dårlig ide? Anonymkode: 9bf6d...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissi C Skrevet 5 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å betale masse penger for å ta et studie du ikke trenger for å få lån - det høres ut som en dårlig ide? Anonymkode: 9bf6d...b1e Ikke hvis man bor i Finnmark.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Cissi C skrev (21 minutter siden): Jeg ler litt høyt nå siden jeg ble litt interessert og så kan det vise seg at du lurer meg trill rundt til å studere fugler 😅 Haha! Jeg har hørt (fra sikre kilder, vil jeg påstå, dvs en kollega som er innen feltet og som har tatt emnet) at det «søsteremnet» som inkluderer et feltkurs (beskrevet i teksten) er knallbra. De reiser på turer rundt omkring (også til utlandet) for å se på fugler, og foreleser er visst superdyktig. Men det blir jo mye dyrere enn å bare ta de teoretiske emnene på nett. Jeg regner med du bare vil ta studiepoeng enklest og billigst mulig. Da ville jeg ikke valgt skolepenger på Høgskolen Kristiania, med mindre du tenker å bruke studiepoengene til noe spesielt. Anonymkode: 5b4e4...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissi C Skrevet 4 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha! Jeg har hørt (fra sikre kilder, vil jeg påstå, dvs en kollega som er innen feltet og som har tatt emnet) at det «søsteremnet» som inkluderer et feltkurs (beskrevet i teksten) er knallbra. De reiser på turer rundt omkring (også til utlandet) for å se på fugler, og foreleser er visst superdyktig. Men det blir jo mye dyrere enn å bare ta de teoretiske emnene på nett. Jeg regner med du bare vil ta studiepoeng enklest og billigst mulig. Da ville jeg ikke valgt skolepenger på Høgskolen Kristiania, med mindre du tenker å bruke studiepoengene til noe spesielt. Anonymkode: 5b4e4...a3f Ja, er nok bare ute etter kjappe studiepoeng. Men takk for tips, det blir tatt med i vurderingen. Dessverre er jeg for seint ute til å få studere på våren 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Cissi C skrev (1 time siden): Ja, er nok bare ute etter kjappe studiepoeng. Men takk for tips, det blir tatt med i vurderingen. Dessverre er jeg for seint ute til å få studere på våren 😕 Du kan melde deg opp som privatist på feks ntnu. Jeg skal ta et par emner der nå, bare å ta eksamen (tror noen emner har hjemmeeksamen). Usikker på om de er enkle, men det er iallefall studiepoeng! Anonymkode: 0e9df...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Jeg har også hørt mye bra om fuglefaget, men har også hørt at det har blitt vanskeligere de siste årene. Vet ikke hvilket fagområde som kan være lett for seg, men Høgskulen i Volda bruker å ha en del nettbaserte emner som er gode. Verdt å ta en titt! Anonymkode: df6f2...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå