AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Skrevet 24. januar Har en gutt på 12 år 50/50. Han liker gaming, og er ikke så sosial utenom skolen og en type idrett han har. Han er mest hjemme ellers. Synes det er vanskelig å finne på noe å spørre eller prate lm, utenom interessene hans da. Vil ikke at han skal synes det er kjedelig å være hos meg. Vet han liker seg best jos faren, han bor i huset han har vokst opp i. Sønnen min sjelden ha besøk og. Han har ingen søsken, og vi har svært lite slekt. Hvordan har dere andre mødre til gutter det? Anonymkode: 96adb...b15 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Skrevet 24. januar Husk at gaming også ofte er en sosial arena som dekker sosiale behov, vil bare minne om det. Har du spurt gutten om det er noe han har lyst til å finne på? Husk også at han er i en alder hvor man gjerne løsriver seg litt fra foreldre og ikke synes de er så kule å henge med. Hva med å eventuelt ta en prat med far, om dere har et godt samarbeid? Anonymkode: 8ac94...fe4
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Skrevet 24. januar Har en som er på ungdomsskolen, vi har og lite familie. Når han ble 12 så ble han "tenåring" og fikk mer interesse for hår, klær og alt det der. Går litt i perioder hvor sosiale de er etter skolen, på vinteren så er de mer inne og gamer og når det blir vår så trekker de mer ut. De er mye sammen på nett og planlegger mye derfra som kino og andre aktiviteter, trening driver de og mye på med her. Her prater vi en del sammen, det har vi alltid gjort men nå er det jo enda mer gøy å se hvor reflektert han er og hva han tenker om det som skjer rundt omkring. Vi gamer begge to så vi har det til felles. Kanskje du skal spør han mer om hva han tenker? Er han fornøyd med tilværelsen når han er hos deg, hva kan dere eventuelt gjøre for at ting blir bedre/kjekkere osv. Anonymkode: b42e1...1ca
luxifine Skrevet 24. januar #4 Skrevet 24. januar Min fyr liker å lage enkel mat sammen en gang i blant. Smoothie, steke vafler, koke egg, enkelt og kjapt. Han liker veldig godt om vi spiller sammen. Familiekino er topp (enten på kino eller hjemme).
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar Min eldste sønn er gutt snart 12. Går mye i gaming, enten det er med besøk, med venner på Voice-chat eller bare alene. Den generasjonen her er sånn Anonymkode: 21529...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå