AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Skrevet 24. januar For eks en som vil hevne seg på sin eks og blir sammen med deg like etterpå? Jeg aner ikke men er alltid redd for å havne i en slik setting. Kjæresten min hadde et turbulent forhold med ei før meg i ca 3år, 2mnd før meg og han ble sammen. Han prater om henne men ikke mye positivt, for det meste negativt. Er jeg merkelig som er litt skeptisk eller ? Anonymkode: c327e...44a
Enni Skrevet 24. januar #2 Skrevet 24. januar Det er ikke merkelig at du reagerer på røde flagg. Hadde ikke fortsatt relasjonen til dette mennesket selv. 1
Irak Skrevet 24. januar #3 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For eks en som vil hevne seg på sin eks og blir sammen med deg like etterpå? Jeg aner ikke men er alltid redd for å havne i en slik setting. Kjæresten min hadde et turbulent forhold med ei før meg i ca 3år, 2mnd før meg og han ble sammen. Han prater om henne men ikke mye positivt, for det meste negativt. Er jeg merkelig som er litt skeptisk eller ? Anonymkode: c327e...44a Det kommer litt an på hvor reflektert han er i forhold til det tenker jeg. 1
Frøken888 Skrevet 24. januar #4 Skrevet 24. januar De som snakker negativt om ekser er et vandrende rødt flagg for meg. Om det stemmer eller ikke. Sier noe om personen selv. 1
Irak Skrevet 24. januar #5 Skrevet 24. januar Frøken888 skrev (6 minutter siden): De som snakker negativt om ekser er et vandrende rødt flagg for meg. Om det stemmer eller ikke. Sier noe om personen selv. Det er jeg ikke enig i. Om noen har blitt behandlet dårlig så må det være lov å snakke om slikt synes jeg. Så er det valgfritt om man vil lytte eller ei. Jeg hadde valgt å lytte. 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #6 Skrevet 24. januar Jepp. Mitt første forhold var slik. Jeg var visst bare en backup, og så fort hennes eks ble single, så dumpet hun meg og gikk tilbake til ham. Etter det datet jeg bare kvinner som hadde vært single lenge, med så få ekser som mulig. Jeg ble klok av skade. Hun jeg til slutt giftet meg med hadde ingen ekser. Helt perfekt. Anonymkode: 56f14...422
AnonymBruker Skrevet 24. januar #7 Skrevet 24. januar Irak skrev (18 minutter siden): Det er jeg ikke enig i. Om noen har blitt behandlet dårlig så må det være lov å snakke om slikt synes jeg. Så er det valgfritt om man vil lytte eller ei. Jeg hadde valgt å lytte. Ja altså hun var ikke grei med han. Det var psykisk terror og hun prøvde å gjøre han sjalu hele tiden. Hun var eiersyk og han fikk såvidt lov å dra på butikken alene. Anonymkode: c327e...44a
AnonymBruker Skrevet 24. januar #8 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja altså hun var ikke grei med han. Det var psykisk terror og hun prøvde å gjøre han sjalu hele tiden. Hun var eiersyk og han fikk såvidt lov å dra på butikken alene. Anonymkode: c327e...44a Husk nå at du kun har hørt hans versjon. Anonymkode: 41d79...5f0 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #9 Skrevet 24. januar Nja, jeg vet ikke om jeg hadde vært redd for at jeg var hevn, men kanskje heller at man er en rebound. To måneder etter bruddet til dere ble kjærester, det er i mine øyne veldig kort. Det er ikke så rart han snakker negativt om eksen, han har jo ikke bearbeidet bruddet før han ble sammen med deg. Rebound-forhold har jo rykte på seg for å ofte ryke fort.. For rebounden er bare første og beste person som ramlet i fanget deres/viste noe interesse da de hadde det vondt og selvfølelsen var på bunn, og når de trengte en ny, en erstatter for eksen og en støtte og distraksjon i sorgen. Det er ikke nødvendigvis gjort med overlegg, de har så turbulente følelser at de raskt kan falle for noen. Men så ser de først når de har bearbeidet bruddet og er i vater igjen og har fått tilbake selvfølelsen osv, at de er med feil person. Rebound-forholdet har da utspilt sin rolle, og han er klar for å gå videre og finne "ekte" kjærlighet. Jeg sier ikke at alle forhold som oppstår kort etter et brudd er sånn altså, men det er jo heller ikke akkurat helt uvanlig. Anonymkode: 4aebb...b20 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå