AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #41 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Drikker dessverre ikke vann . Bestandig vært avhengig av lightbrus . Anonymkode: a2cec...b53 Du har ikke det, du drakk det sannsynligvis ikke som baby og forhåpentligvis ikke som barn. Spørsmålet blir jo om du vil gjøre en endring eller ikke. Anonymkode: 1455d...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #42 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du har ikke det, du drakk det sannsynligvis ikke som baby og forhåpentligvis ikke som barn. Spørsmålet blir jo om du vil gjøre en endring eller ikke. Anonymkode: 1455d...bfb Jo men må jo ikke bare drikke vann Anonymkode: a2cec...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8 timer siden #43 Del Skrevet 8 timer siden Tråden er ryddet for medisintips, brukerdebatt og avsporinger. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #44 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo men må jo ikke bare drikke vann Anonymkode: a2cec...b53 Nei, du må ikke drikke bare vann. Vann er veldig sunt, men jeg drikker ikke bare vann selv. Farris, kaffe, vin og øl f.eks. akkurat aspartam holder jeg meg unna av mange grunner , og om man kommer i ketose med de blodsukkerstigningene det gir vet jeg ikke. Det er mye man drikke som kosedrikk ved siden av vann. Anonymkode: 1455d...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #45 Del Skrevet 7 timer siden Keto er glimrende. En raser ned i vekt og det er helt fantastisk. Dessverre lærer man verken kroppen eller seg selv noe som helst under denne kuren, og det går rett til helvete når en går over på normal kost igjen. Anonymkode: 41627...c2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #46 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): det er ingen dietter som gjør at man går fort ned i vekt uten at man går fort opp igjenn eneste som funker er og spise vanelig sunn mat og at det tar den tiden det tar Anonymkode: 5e7f4...5c8 Dette er 100% fakta. Anonymkode: 41627...c2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #47 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi du ikke orket? Et måltid trenger ikke være kjøttkaker med potet. Det kan være en yoghurt og en liten neve nøtter. I tillegg er det vanesak. En vanlig person må spiseunder 50 gram karbohydrater for å havne i ketose. Vet du hvor mange karbohydrater en seigmann inneholder? Du kan fint spise 200 gram ris PER dag, og fortsatt være i ketose. Anonymkode: 0f87a...58f Du må nok under 10-12 gram, du. Tro meg, dette vet jeg. Anonymkode: 41627...c2a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #48 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, du må ikke drikke bare vann. Vann er veldig sunt, men jeg drikker ikke bare vann selv. Farris, kaffe, vin og øl f.eks. akkurat aspartam holder jeg meg unna av mange grunner , og om man kommer i ketose med de blodsukkerstigningene det gir vet jeg ikke. Det er mye man drikke som kosedrikk ved siden av vann. Anonymkode: 1455d...bfb Aldri hørt om noen som ikke kommer i ketose av å drikke pepsimax Anonymkode: a2cec...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #49 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må nok under 10-12 gram, du. Tro meg, dette vet jeg. Anonymkode: 41627...c2a Hvorfor det Anonymkode: a2cec...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #50 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Keto er glimrende. En raser ned i vekt og det er helt fantastisk. Dessverre lærer man verken kroppen eller seg selv noe som helst under denne kuren, og det går rett til helvete når en går over på normal kost igjen. Anonymkode: 41627...c2a Det gjelder jo alle metoder for å gå ned i vekt. Man har jo blitt for tung av en grunn og går man tilbake til det man tenker er "normal" mat igjen, dvs spise som man gjorde før, vil man går opp. Går man ned med keto, kan man fint holde seg slank ved å spise lavkarbo. Går man ned ved å spise litt kalorier, kan man øke litt når man har gått ned det man vil, men man kan fortsatt ikke spise "normal" mat, da vil man gå opp igjen. Anonymkode: ad9ca...833 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #51 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det gjelder jo alle metoder for å gå ned i vekt. Man har jo blitt for tung av en grunn og går man tilbake til det man tenker er "normal" mat igjen, dvs spise som man gjorde før, vil man går opp. Går man ned med keto, kan man fint holde seg slank ved å spise lavkarbo. Går man ned ved å spise litt kalorier, kan man øke litt når man har gått ned det man vil, men man kan fortsatt ikke spise "normal" mat, da vil man gå opp igjen. Anonymkode: ad9ca...833 Det er jo nettopp derfor man skal unngå dietter og heller gå for livsstilsendring. Anonymkode: b70ba...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #52 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Keto er glimrende. En raser ned i vekt og det er helt fantastisk. Dessverre lærer man verken kroppen eller seg selv noe som helst under denne kuren, og det går rett til helvete når en går over på normal kost igjen. Anonymkode: 41627...c2a Keto er ikke ment som en "kur" eller noe man skal gjøre i 1 mnd, for å så gå over til normal kost. Sier seg selv at du vil få tilbakefall av vekt osv da. Anonymkode: db599...561 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #53 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Keto er glimrende. En raser ned i vekt og det er helt fantastisk. Dessverre lærer man verken kroppen eller seg selv noe som helst under denne kuren, og det går rett til helvete når en går over på normal kost igjen. Anonymkode: 41627...c2a Man lærer kroppen en helt ny måte og forbrenne kroppsfett på. Hva mener du med « normal « kost igjen, hive i seg godteri, kaker og brus? Ingen kurer virker på den måten. Keto må brukes som en start på én livsstil endring. Det fungerer for mange fordi søtsuget blir borte, så man får et bedre forhold til mat og slutter med og sprekke på sukker. For meg er keto det eneste som har fungert. Det er vel 12 år siden. Kan ha en sjokoladeplate liggende i månedsvis. Det var ikke snakk om de første 35 årene av livet mitt, jeg var et sukkermonster. Og spesielt etter ente lave kalori kurer, da smalt det så det sang. Ingenting fungerer om målet er og gå tilbake til det som var « normal « kosthold som gjorde en overvektig. Og gå over til det som har vært normal kosthold for meg i 12 år nå var ikke noe problem. Det er karboredusert, og godteri og is og kaker holder blir stort sett i ferier eller spesielle anledninger. Har masse godteri fra julen liggende i kjøkkenskuffen. Kan spise akkurat når jeg får lyst på. Keto endret behovet, så om jeg forskyner meg i morgen eller om en måned vet jeg ikke. Jeg har kommet akkurat dit jeg ville med mitt forhold til mat med keto. Det finnes dog ikke en oppskrift for alle, så at vi har ulike erfaringer er ikke uventet. Anonymkode: 1455d...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #54 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor det Anonymkode: a2cec...b53 Fordi det er sånn for de fleste. Nå skal ikke jeg påstå at det gjelder deg, jeg har ikke sett dine prøver, men jeg har delt erfaring med mange. Ulikheter er det, men ketose på 50 g har jeg aldri hørt om før nå. Anonymkode: 1455d...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #55 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Aldri hørt om noen som ikke kommer i ketose av å drikke pepsimax Anonymkode: a2cec...b53 Jeg har aldri testet det selv, men jeg har hørt om det. Det behøver ikke og være riktig eller gjelde alle. For alt jeg vet har de spist mer karbo enn de tror og skylder på brusen. At aspartam er uheldig på lavkarbo fordi det gir blodsukkerstigninger som er nesten like høye som sukker er jo fakta, men om en klarer og « stå imot «, så kan man jo gjøre det sånn. Mål og følg med selv tenker jeg. Ser jo fort om en fortsatt er i ketose etter og ha drukket brusen. Anonymkode: 1455d...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #56 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi det er sånn for de fleste. Nå skal ikke jeg påstå at det gjelder deg, jeg har ikke sett dine prøver, men jeg har delt erfaring med mange. Ulikheter er det, men ketose på 50 g har jeg aldri hørt om før nå. Anonymkode: 1455d...bfb Jeg er ts ,kommer til å ligge rundt 25 gram karbo. Anonymkode: a2cec...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #57 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri testet det selv, men jeg har hørt om det. Det behøver ikke og være riktig eller gjelde alle. For alt jeg vet har de spist mer karbo enn de tror og skylder på brusen. At aspartam er uheldig på lavkarbo fordi det gir blodsukkerstigninger som er nesten like høye som sukker er jo fakta, men om en klarer og « stå imot «, så kan man jo gjøre det sånn. Mål og følg med selv tenker jeg. Ser jo fort om en fortsatt er i ketose etter og ha drukket brusen. Anonymkode: 1455d...bfb Måle hva ? Anonymkode: a2cec...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #58 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Måle hva ? Anonymkode: a2cec...b53 Ketose/ ketoner? Hva ellers? De fleste må under 15g , selv må jeg under 10g , og du har målt ketose på 50g? Eller? Anonymkode: 1455d...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #59 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ts ,kommer til å ligge rundt 25 gram karbo. Anonymkode: a2cec...b53 Ja, da er du blant de heldige. Anonymkode: 1455d...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #60 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ketose/ ketoner? Hva ellers? De fleste må under 15g , selv må jeg under 10g , og du har målt ketose på 50g? Eller? Anonymkode: 1455d...bfb Aldri prøvd keto , jeg er ts og ønsker å prøve Anonymkode: a2cec...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå