Gå til innhold

Stryke finger over anus på dama?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 😁

Hvordan kan jeg gå greit frem her? 

Når det ikke er tid for sex, men jeg har veldig lyst til å ta meg en liten runk, byr gjerne samboer på at jeg kan få se på noen av de edlere delene hennes, noe jeg elsker synet av! 

Hun bøyer seg villig over i doggy, mens jeg ligger med staken å ene hånda, og sprer både rumpe og kjønn med den andre hånda. 

Å stryke forsiktig i ny og ned på kjønnet hennes gjør henne ingen ting, men jeg har veldig lyst til også å stryke litt på anusen hennes, der den titter så fint frem mens jeg holder på 😁 (Ja, jeg elsker synet av begge deler, gjerne samtidig)

Jeg er dog litt redd for reaksjonen hennes om jeg bare plutselig gjør det. (Understreker ingen fingre inn i anus eller noe, kun et stryk her og der)

Saken er nemlig at hun ikke har noen som helst interesse av analsex eller slike ting. Jeg får en finger i rumpa en sjelden gang, men det blir med det. 

Føler det blir litt dumt å bare si "kan jeg ta på deg?" Eller noe slikt, for jeg må jo eventuelt nevne anus spesifikt, eller? Sier hun ja på spørsmålet, tenker jeg nok hun tenker på at det er kjønnsorganet som skal tas på. 

Føler å bare gjøre det blir litt i overkant, eller? 😄 Spesielt med at hun ikke er interessert i analsex og slikt i tankene. På en annen side sprer jeg jo skinkene hennes, så hun må jo vite hva jeg ligger å ser på? 😅

Anonymkode: 6c28c...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hater når menn absolutt må tvinge frem anal stimuli.

Ta på din egen anus.

Anonymkode: 62dde...888

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruk i alle fall en annen finger enn den du bruker på den aller edleste delen.

Ingen vits å overføre tarmbakterier fra endetarm til urinrør.

Anonymkode: 33dcb...947

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For min del hater jeg det hvis samboeren tar på rumpehullet mitt. Og det selv om jeg nyter analsex.

Ellers så er hele settingen du beskriver ekstremt merkelig for min del. Du sier at det ikke er tid for sex, men du runker og beføler henne? Det er jo sex.

Anonymkode: a13cb...e4f

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker det er lurest å spørre først. Helst utenom den aktuelle settingen, hvis det er sjanse for at et eventuelt "nei" vil ødelegge tenningen/stemningen for deg. 

Anonymkode: 3e988...3b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du trenger ikke å skrive en novelle for å komme til poenget….

Om hun ikke er interessert i analsex, er hun nok like lite interessert i at du skal gjøre noe annet der.  

Anonymkode: b1c70...a95

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Datet en fyr som en gang sa "du liker ikke analsex, du". Han bare antok det, og det var hans måte å spørre på. DONT DO THAT!

Prøv, du merker jo om hun ikke liker. Om jeg blir tatt på steder jeg ikke ønsker sier jeg nei takk, og fører hånda ett annet sted

Anonymkode: 95a7e...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stryke fingeren over bæsjehullet??? Da vil jo fingeren lukte dritt. 

Anonymkode: 8947d...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette må du snakke med henne om, en gang sex ikke står på agendaen der og da! Dere bør være fullt påkledde.

Du må si at du vet - og respekterer! - at hun ikke ønsker analsex, men at du har et spørsmål ang. det du forklarer i hovedinnlegget, om det vil være greit for henne eller ikke, OG at du vil respektere fullt ut om hun ikke ønsker du skal gjøre dette.

IKKE gjør som en over sier: "bare prøv". For du VET at hun ikke ønsker analsex, og for alt du vet så er også beføling av analområdet for henne inkludert i dette. Hvis du likevel "bare prøver", så kan det bli sett på som du ikke respekterer hennes grenser, og da vil hun heller ikke kunne stole på deg på andre grenser.

Det eneste voksne å gjøre her er å snakke med henne om dette i en situasjon hvor dere ikke har sex. Og under ingen omstendigheter skal du forsøke å overtale henne eller si at det er "bare"! Du må respektere hennes svar helt uten å forsøke på direkte eller indirekte manipulering som baserer seg på dine egne seksuelle preferanser!

En ting til, det du forteller om i hovedinnlegget virker å være noe som stadig skjer mellom dere. Vær obs på at når dette er så ensidig for din egen nytelse, så risikerer du på sikt at hun føler seg utnyttet. Husk at hennes nytelse skal være akkurat like viktig i forholdet deres som din! Hvor ofte gjør dere motsatt, at du tilfredsstiller henne uten å bli tilfredsstilt selv...?

Anonymkode: 94f5f...4e8

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Føler det blir litt dumt å bare si "kan jeg ta på deg?"

Anonymkode: 6c28c...3d6

Når i all verden ble det dumt å søke samtykke? 

Anonymkode: 5bd58...2ca

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må spørre, ja. Men om hun er uinteressert, så vet du vel egentlig svaret allerede

Anonymkode: 6bc61...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.

Det virker slitsomt å kjenne hverandre så dårlig og være så usikker. 

Kona mi hadde blitt både irritert - og avtent - hvis jeg spurte om det er greit for hver lille detalj jeg skulle gjøre eller ikke gjøre.

Og så får du selv en finger i rumpa av og til?

Er DET avtalt eller snakket om da?

Og når hun stikker en finger inn hos deg - hvor ille kan hun ta det at du stryker en finger utenpå hos henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvis man er usikker, bør man spørre. Helst utenom, men om man gjør det under, husk å gi komplimenter! «Det synet her var bare så sykt deilig, kan jeg stryke deg over hullet, veldig forsiktig?»

Anonymkode: d3d4b...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater det, føler meg utrygg om han tror det er ok å stikke en finger inn der. Dette vet han og gjør det ikke. Dere må snakke sammen og høre om hun liker det eller ikke. 

Anonymkode: 70062...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...