AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Mener jeg har lest det, og at det er tomme treningshaller. Jeg synes det er gøy, men har ikke så mange å spille med. Har vært på sånne matcher man kan melde seg på, men der har alle vært mye bedre enn meg, så det blir litt flaut. Men får jo ikke trent når jeg sjelden får med meg noen. Anonymkode: d227a...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Det er vel nettopp det som gjør at hypen går over. At man er avhengig av ett større sosialt nettverk som også har interesse for akkurat den sporten og har råd til å spille. Anonymkode: 73e1f...f16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Svarte ikke til forventningene her. Anonymkode: 8d294...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Åpenbar døgnflue Anonymkode: 7ebad...783 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Er veldig populært blandt mennene hvor jeg jobber. Anonymkode: 73c3e...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar Samme som Squash på 80-tallet. En trend. Anonymkode: 974cc...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme som Squash på 80-tallet. En trend. Anonymkode: 974cc...cc5 Squash har imidlertid holdt seg. Anonymkode: 8d294...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Samme som Squash på 80-tallet. En trend. Anonymkode: 974cc...cc5 Spilte en del squash på den tiden, det var gøy det! Anonymkode: c208c...9dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar Jeg savner squash. Spilte det mye før. Ble lagt ned her jeg bor dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Squash har imidlertid holdt seg. Anonymkode: 8d294...743 Holdt seg? Det er jo knapt noen som helst som spiller squash lenger? Anonymkode: 8fe1f...018 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Del Skrevet 25. januar Mine ungdommer spiller padel både med venner og kolleger, virker som om det er veldig populært i deres omgangskrets. Anonymkode: 054f1...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Del Skrevet 25. januar Tror det har begynt å dø ut litt, hvertfall den hypen. de som genuint liker det holder nok fortsatt på. veldig populært i Spania og Sverige vet jeg Anonymkode: a84df...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #13 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Holdt seg? Det er jo knapt noen som helst som spiller squash lenger? Anonymkode: 8fe1f...018 Joda. Anonymkode: 8d294...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #14 Del Skrevet 27. januar Jeg kunne absolutt ha tenkt meg å prøve padel, men kjenner ingen det føles naturlig å spørre om kan bli med. Da jeg sjekket hallen her jeg bor, så var det også veldig dyrt. Da blir terskelen veldig høy for å prøve så det har blitt med tanken. Har hørt at hallen sliter og at den mest sannsynlig går konk. Anonymkode: 63ccf...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå