AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Hei Jeg har til for litt siden nappet og tegnet øyenbrynene mine, men har de siste ukene valgt å spare de. De blir ganske tynne selv om jeg «sparer», men ønsker å få fikset de et sted hvor de kan dette. Jeg har sett på øyenbrynslaminering, form og farge etc. - men kan veldig lite om øyenbryn og hva som kan gjøres. Ønsker et resultat som kan vare en stund da jeg er lei av å tegne de hver dag. Hva ville du anbefalt til mine bryn? Utifra tykkelse og form osv. Anonymkode: 05175...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar La dem være som de er. Anonymkode: 28c51...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Jaa du har overnappet i feil form. Fortsett å la de vokse ut før du gjør noe. Det tar mye mer tid før de vokser helt ut, så kan du la en pro fikse de. Kan selvsagt rydde det ytterste i mellomtiden, men ikke rør det som er bryn Anonymkode: 62667...8a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar De er lange også, så å klippe de hjelper. Men se en video først, så du vet hvordan. Anonymkode: 62667...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jaa du har overnappet i feil form. Fortsett å la de vokse ut før du gjør noe. Det tar mye mer tid før de vokser helt ut, så kan du la en pro fikse de. Kan selvsagt rydde det ytterste i mellomtiden, men ikke rør det som er bryn Anonymkode: 62667...8a1 Ja, det henger igjen etter fra ungdomstiden når det var «in» at de skulle være så sinnsykt tynne 😅 har latt de vokse i hvertfall 1 måned, vet ikke om det vil komme ut mer eller om jeg har nappet de ihjel i alle disse årene. ts Anonymkode: 05175...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 24. januar #6 Del Skrevet 24. januar Jeg synes de var fine, jeg😊Du kan rydde det ytterste som AB#3 sier, men som sagt - jeg synes de var fine og naturlige Men nå er jo jeg ei gammal kjærring på 54 år, så jeg har sikkert ikke peiling 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar Jeg hadde spart i minst 2-3 måneder. Kanskje du får lyse hår som kan farges. Oppsøk det beste stedet for bryn der du bor, og hør hva de anbefaler. Anonymkode: 61308...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå