Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre med øyenbrynene? Bilde.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg har til for litt siden nappet og tegnet øyenbrynene mine, men har de siste ukene valgt å spare de. De blir ganske tynne selv om jeg «sparer», men ønsker å få fikset de et sted hvor de kan dette. Jeg har sett på øyenbrynslaminering, form og farge etc. - men kan veldig lite om øyenbryn og hva som kan gjøres. Ønsker et resultat som kan vare en stund da jeg er lei av å tegne de hver dag. Hva ville du anbefalt til mine bryn? Utifra tykkelse og form osv. 

IMG_5517.jpeg

Anonymkode: 05175...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

La dem være som de er.

Anonymkode: 28c51...33e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaa du har overnappet i feil form. Fortsett å la de vokse ut før du gjør noe. Det tar mye mer tid før de vokser helt ut, så kan du la en pro fikse de. Kan selvsagt rydde det ytterste i mellomtiden, men ikke rør det som er bryn

Anonymkode: 62667...8a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er lange også, så å klippe de hjelper. Men se en video først, så du vet hvordan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jaa du har overnappet i feil form. Fortsett å la de vokse ut før du gjør noe. Det tar mye mer tid før de vokser helt ut, så kan du la en pro fikse de. Kan selvsagt rydde det ytterste i mellomtiden, men ikke rør det som er bryn

Ja, det henger igjen etter fra ungdomstiden når det var «in» at de skulle være så sinnsykt tynne 😅 har latt de vokse i hvertfall 1 måned, vet ikke om det vil komme ut mer eller om jeg har nappet de ihjel i alle disse årene. 

ts

Anonymkode: 05175...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de var fine, jeg😊Du kan rydde det ytterste som AB#3 sier, men som sagt - jeg synes de var fine og naturlige :) Men nå er jo jeg ei gammal kjærring på 54 år, så jeg har sikkert ikke peiling 😄

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde spart i minst 2-3 måneder. Kanskje du får lyse hår som kan farges. Oppsøk det beste stedet for bryn der du bor, og hør hva de anbefaler. 

Anonymkode: 61308...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...