AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Jeg har ei som fyller 18 nå i januar og trodde jeg fikk siste bidrag utbetalt i slutten av denne måneden. Eksen mener forrige måned er siste. Jeg blir ikke noe klokere av å lese på sidene til Nav heller, for selv om det står at bidraget gjelder t o m måneden barnet fyller 18, står det ikke noe sted hvilken måned hver utbetaling gjelder. Noe som helt sikkert vet? Anonymkode: 99cdf...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Siden bidrag betales måneden før, er siste bidraget betalt måneden før barnet fyller 18 år, dvs i deres tilfelle desember. Anonymkode: 96ce3...45d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Siste blir i desember. Anonymkode: cdfd3...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar Ok, takk for svar. Anonymkode: 99cdf...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, takk for svar. Anonymkode: 99cdf...d58 Går barnet på videregående? Hvis ja, skal hun ha bidraget fra far. Det må hun søke om selv. Anonymkode: 8368d...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #6 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Går barnet på videregående? Hvis ja, skal hun ha bidraget fra far. Det må hun søke om selv. Anonymkode: 8368d...e97 Ja, hun har søkt, men lang behandlingstid. Anonymkode: 99cdf...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå