AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Har litt lyst til å prøve dette! Jeg har brukt sorte klær så og si hele mitt voksne liv, og jeg aner ikke hvilke farger jeg kler. Har fulgt med en del på r/coloranalysis på Reddit men jeg har ikke nok fargede plagg til å poste noe der. Så jeg googlet litt og i min nærmeste by Bergen så kan man få slik analyse hos Bergen hudpleie. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 7d0db...9e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Det er i grunnen veldig enkelt å gjøre selv. Jeg hadde ikke betalt mange tusen for dette. Anonymkode: 27a96...69a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Ja, for mange år siden. Synes det var verdt det, for jeg gjør ikke bomkjøp pga klesfarger mer. Anonymkode: dc716...c63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Jeg gjorde det bare med et filter på tiktok. Du kan jo starte med noe sånt, last ned en app for det, finnes sikkert hundre av dem. Så kan man teste med å holde fargene opp mot ansiktet, så ser man det ofte med en gang. Eller gå på klesshopping med en venn som mener hun har øyne for det og prøv plagg i forskjellige farger. Anonymkode: 9e40e...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar Hvilken farger liker du? Hvilke liker du ikke? Er det noen farger du føler at du kler godt? Noen du føler du ikke kler? Er det noen farger du ofte får komplementer for? Er det noen farger hvor du ofte får spørsmål om du er syk/har sovet dårlig? Hvilken hudtone har du? Hårfarge? Øyenfarge? Anonymkode: d33fb...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar Bruk ynglings fargen din. Den du skrev i skoledag boka til folk når du drev med den slags. Anonymkode: 31f8b...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar Ja, fikk utført for maaange år siden. Da var ikke sesongene delt i tre, og jeg fikk sommer. Møtte igjen hun som analyserte et par år etterpå, da plutselig kunne hun ikke skjønne at hun hadde bestemt meg til sommer og mente jeg måtte tilhøre en varm årstid, vår el høst. Så full forvirring altså. Var lenge stille om fargeanalyse, så ble det litt blest om det for noen år siden. Tror jeg sendte inn bilder til ei som har en blogg (thirtysomething… elns tror jeg hun het. Hun foreslo soft autumn, noe jeg kjenner meg helt igjen i . Det er høst som går over i sommer. Nøytral hudtone. Syns fargeanalyse og farger generelt er interessant og gøy. Har også malt en del, olje, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå