AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg trenger en ny epostadresse siden den jeg har nå har blitt en betalingstjeneste og jeg irriterer meg over at spamfilteret deres er elendig. Jeg ønsker noe seriøst (så ikke hotmail og jeg vil heller ikke ha gmail). Det eneste jeg liker med leverandøren jeg har nå er at jeg har bare etternavnet mitt@leverandør og det setter jeg veldig pris på. Hos store epostleverandører er ofte det navnet tatt, på tross av at jeg har et uvanlig etternavn, og jeg ønsker ikke noen lang epostadresse hvor jeg enten må ha med hele navnet mitt eller måtte finne på noe rart. Skjønner at akkurat dette ikke er noe dere kan hjelpe med, men tar som sagt gjerne tips til et sted jeg kan få en gratis og seriøs epostleverandør. Anonymkode: 41d9a...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trenger en ny epostadresse siden den jeg har nå har blitt en betalingstjeneste og jeg irriterer meg over at spamfilteret deres er elendig. Jeg ønsker noe seriøst (så ikke hotmail og jeg vil heller ikke ha gmail). Det eneste jeg liker med leverandøren jeg har nå er at jeg har bare etternavnet mitt@leverandør og det setter jeg veldig pris på. Hos store epostleverandører er ofte det navnet tatt, på tross av at jeg har et uvanlig etternavn, og jeg ønsker ikke noen lang epostadresse hvor jeg enten må ha med hele navnet mitt eller måtte finne på noe rart. Skjønner at akkurat dette ikke er noe dere kan hjelpe med, men tar som sagt gjerne tips til et sted jeg kan få en gratis og seriøs epostleverandør. Anonymkode: 41d9a...ead I de tilfeller der e-post tjenesten er gratis, som hotmail og Gmail er det ofte kunden som er produktet. Leverandøren må på et eller annet vis tjene penger. Her er en liste over gratis e-post tjenster: https://www.techradar.com/best/best-free-email-services-for-year Proton Mail kan være et alternativ. De holder til i Sveits. De har begrenset lagring til 1 GB for gratis konto, men har ingen reklame. Har ikke benyttet de selv. Om det kan være et alternativ å betale litt: Har god erfaring med egen e-post adresse via Domeneshop. Da kan en registrere eget domene (som er ledig). Kostnaden for .no domene og e-post er 347 kr pr år, ingen stor kostnad. Spam filter er helt ok, ikke det beste, men til en så lav kostnad er det helt akseptabelt. Se https://domene.shop/email Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg kan absolutt anbefale Protonmail, som tilbyr en gratis konto og som man kommer et godt stykke på vei med. Protomail er seriøse og skulle du få endrede behov med tiden så kan du når som helst kjøpe et abonnement som gjør det mulig å bruke ditt eget domene osv. Men det er frivillig. For all del ikke signer for en konto hos Google eller Microsoft. Det er så tungt å flytte etterpå når- og hvis du angrer deg. Telenor Online er elendig. Jeg bistår et familiemedlem med å flytte bort, og det tar sin tid å gjøre det skikkelig. Husk at gjennom Protonmail.com får du også kryptert kontaktbok med oversikt over kontakter i tillegg til en lang rekke nyttige tjenester med personvern som fokus. Du kan også laste ned ProtonMail sin egen e-postapp. Jeg har hatt Protonmail i mange år, og jeg har også hatt Gmail og Hotmail i mange år. Ditt personvern er alt for viktig til å skusle bort ved å gi slike aktører kontrollen over all mail og kommunikasjon. Anonymkode: 84ba7...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Tusen takk for gode meldinger og forslag. Jeg er villig til å betale noe, men akkurat nå betaler jeg 600 kr per år for en elendig tjeneste så jeg ser meg om etter noe bedre. Anonymkode: 41d9a...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå