Gå til innhold

Bestemte oss for å gå for nr 3, det viser seg å være tvillinger. Snart har jeg fire barn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen med samme erfaring? Hvordan gikk det? Jeg har så mange vonde følelser, mest i forhold til det praktiske. Vi er ressurssterke og klarer oss økonomisk, men tusen tanker flyr gjennom hodet nå. 

Anonymkode: 8da05...791

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det går fint.  Er en omstilling, men veldig hyggelig🥰

mamma ville også ha nr 3. Hun fikk trillinger

Det har gått veldig fint

Anonymkode: 1e44c...d61

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gikk på babysang med ei som fikk tvillinger da de gikk for nummer tre. Verdens kuleste unger som så ut som de hadde mye glede av hverandre😊 Gikk også på skole med et tvillingpar som var uplanlagte, de ble barn nr fire og fem😅 Veldig kjekke jenter! Og foreldrene så ikke mer slitne ut enn andre😊

Anonymkode: 58a36...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer! Det blir en omstilling men også veldig fint! 🥰Skriv ned bekymringene dine og få de ut av hodet, snakk med partneren din, snakk med jordmor. 

Anonymkode: 76895...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer ❤️❤️ Så herlig. Hilsen tvilling mamma ❤️❤️ 

Anonymkode: 86cb9...089

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har kun to selv, men de som har hatt tvillinger eller to under to sier jo gjerne at det er en tøff periode de første to årene, så går det fint. Tenker siden dere valgte å få en tredje så har dere vært litt forberedt på kaos som kommer likevel? Flertallet er barn uansett om det er 3 eller 4 :) 

Det skal nok gå fint! 

Anonymkode: daced...b36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er tvilling og jeg har tvillinger og ja, begynnelsen var litt tøff, men det er så fint og de leker sammen. Mange har uttrykt til meg at de er glade for at de ikke fikk tvillinger, men det forstår jeg ikke, jeg føler meg heldig.

Anonymkode: 5afc4...073

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner noen som ville ha 4. Fikk tvillinger, så da ble det fem.

Bare å flytte litt mer ut på landet og bytte bil.

Anonymkode: feff0...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting er så koselig som nå når det er helg, og jeg tar ringerunden til mine fire voksne sønner med fam og inviterer de på søndagsmiddag. 
Jeg føler meg rik ❤️

Anonymkode: 5b59b...31d

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingenting er så koselig som nå når det er helg, og jeg tar ringerunden til mine fire voksne sønner med fam og inviterer de på søndagsmiddag. 
Jeg føler meg rik ❤️

Anonymkode: 5b59b...31d

Hva lager du til så mange?😊

Anonymkode: 107ab...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjokk nå, men det sies vel at de med 4 barn eller fler er de lykkeligste da de har gitt opp å prøve å forhindre kaos og bare flyter med😁

Har ikke erfaring selv, men gikk i barselsgruppe med en som ville ha 3 barn, men fikk tvillinger! Hun virket veldig tilfreds og chill da, men var ærlig på at hun hadde lyst å skrive seg inn på psykiatrisk etter at hun hadde fått beskjeden om at det var to i magen.  Var forøvrig med sin nummer 5 hun var i gruppa mi med, så hun hadde ikke tatt skrekken selv om nummer 5 kom en del år senere.

Anonymkode: 33d48...f3e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke tvillinger her i gården, men fire barn med rundt to års mellomrom på hver. 

Kaos, men jeg elsker det. En del økonomiske abre i form av at særlig bil og bolig må være av en viss størrelse, og med tvillinger blir det vel til at man må ha dobbelt av noe utstyr også. 

Men jeg synes livet med fire barn er fantastisk. Tydelig at alle barna ser på det som en glede å være vokst opp i en flokk. Vi er heldige som har svigermor 20 min unna med bil, samt at mine søstre bor i samme by, så innimellom får vi barnevakt til å gjøre en-til-en aktiviteter med barna også. Det er kanskje det eneste som av og til er et savn med så mange. 

Anonymkode: 2d9cb...ca7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det  kommer nok til å gå fint :)

Jeg fikk tvillinger først. Nummer 3 ble også tvillinger så jeg har 2 sett med tvillinger. Hektisk men gikk helt fint :)

Anonymkode: 8e8a6...1b2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Akkurat som mormor ♥️ Hun lå på fødestua, og synes så synd på de andre som bare hadde fått ett barn 😄 Planlegg for å ta imot all hjelp dere kan få, og tenk på at ungene kommer til å få mye glede av hverandre ♥️

Anonymkode: cd112...aa0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh så heldig du er! 
Håper vi er like heldige når/hvis vi får til nr 3 ❤️

Anonymkode: 11ad1...513

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...