AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Hei. Idag har jeg fått Wegovy skal gå på det en stund men her må jeg ut med egene kostnader. Er det noen som bruker det og har erfaring? Hva er det positive og negative av å bruke dette? Finnes det andre som er bedre og kanskje med blåresept? Anonymkode: fab39...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei. Idag har jeg fått Wegovy skal gå på det en stund men her må jeg ut med egene kostnader. Er det noen som bruker det og har erfaring? Hva er det positive og negative av å bruke dette? Finnes det andre som er bedre og kanskje med blåresept? Anonymkode: fab39...4cf Det fås kun på blåresept om en har BMI på over 50. Anonymkode: 439a9...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Er vel ganske mange tråder om dette allerede her. Anonymkode: e40cb...af0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Ta, hvor mye må du betale? Anonymkode: 2d980...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta, hvor mye må du betale? Anonymkode: 2d980...f13 1700 hver mnd. Anonymkode: fab39...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravnen_238 Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar Kjipt at det er så strengt med blå resept, for de som faktisk trenger det. Og jeg vil si at personer med BMI mellom 30 og det høyeste helt klart burde fått det, særlig om man har følgesykdommer grunnet overvekt. Men jeg har lest at legen kan søke etter individuell vurdering, men dette er svært strengt og da skal du ha ganske alvorlige følgesykdommer grunnet overvekt. Korriger meg gjerne om jeg tar feil😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar Jeg har brukt det et par måneder og har bare positive erfaringer. Lite bivirkninger, men har tatt en kontroll på matinntaket som jeg aldri har hatt før. Bruker anledningen til å lage meg rutiner for framtiden 🙂 Anonymkode: e25da...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå